Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du ska gå dit!Kom hem från granne som har garageinvigningsparty, bytit om till pyjamas och chansade på en koll av Buke - och det är igång igen som jag har saknat ER en hel DAG!!
Undrar om jag ska gå och sova om en stund eller om jag ska gå tillbaka till partyt nu när livebandet kör igång
Tillbaka till partyt såklart!Kom hem från granne som har garageinvigningsparty, bytit om till pyjamas och chansade på en koll av Buke - och det är igång igen som jag har saknat ER en hel DAG!!
Undrar om jag ska gå och sova om en stund eller om jag ska gå tillbaka till partyt nu när livebandet kör igång
Nu ska jag lägga mig. Hoppas att katten följer med
Eller HUR! Tänkte på det så himla mycket.Så synd att så mycket gick förlorat.. Det var en tråd om EM i fälttävlan (hade velat kommentera så mycket!), men främst ville jag hylla expertkommentatorn! Så ärlig, rapp i käften och verkligen sa vad han såg. Me like!
Jag tror faktiskt han sa det en gång, när en nästan kraschade in i ett hinder som läste ut. Gillade även hur han kommenterade svenskarnas resultat under OSEller HUR! Tänkte på det så himla mycket.
"Och där såg vi verkligen ett exempel på dålig ridning!"
Inte ordgrant då, men han skrädde inte orden minsann!
Himla synd på EM-tråden dock, det kliade i fingrarna!
Exakt vad jag tänkte påJag tror faktiskt han sa det en gång, när en nästan kraschade in i ett hinder som läste ut. Gillade även hur han kommenterade svenskarnas resultat under OS
Hon: usch, det ser så läskigt ut!@Masqueradee @Lightzone Håller med er - gillar hur han kommenterade! Och skönt att A-M hade så mycket resultat att rapportera om så att hon höll sig ifrån att börja pladdra om allt möjligt
Däremot så uttalar hon ju Ostholt med ost som i hushållsost i början.@Masqueradee @Lightzone Håller med er - gillar hur han kommenterade! Och skönt att A-M hade så mycket resultat att rapportera om så att hon höll sig ifrån att börja pladdra om allt möjligt
Potato potatoDäremot så uttalar hon ju Ostholt med ost som i hushållsost i början.
Hur ska man uttala det då?Däremot så uttalar hon ju Ostholt med ost som i hushållsost i början.