Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här om året hittade jag det här spelet från VM i Stockholm på Erikshjälpen på typ 25:-. Vi har spelat det nån gång bara. Idag sålde jag det via fb för 400:- :o och det var flera med och budade om det!

FB_IMG_1632600830829.jpg
 
Kom hem från granne som har garageinvigningsparty, bytit om till pyjamas och chansade på en koll av Buke - och det är igång igen :banana: som jag har saknat ER en hel DAG!!

Undrar om jag ska gå och sova om en stund eller om jag ska gå tillbaka till partyt nu när livebandet kör igång 🤔
 
Funderar. Måste göra sovrummet mysigt på något sätt...
Blir aldrig att jag slappnar av där, bara sover. Just nu har jag ett enkeltäcke och en ensam ergonomisk kudde i en 160cm säng. Blir liksom inget läsande eller en kopp te där inte. Och jag saknar det.

(Okej, inte läge förrän vägglus-saneringen är klar (🙄) men skulle nog kännas skönt att ha en plan.)
 
Så synd att så mycket gick förlorat.. Det var en tråd om EM i fälttävlan (hade velat kommentera så mycket!), men främst ville jag hylla expertkommentatorn! Så ärlig, rapp i käften och verkligen sa vad han såg. Me like!
Eller HUR! Tänkte på det så himla mycket.
"Och där såg vi verkligen ett exempel på dålig ridning!"
Inte ordgrant då, men han skrädde inte orden minsann!

Himla synd på EM-tråden dock, det kliade i fingrarna!
 
Eller HUR! Tänkte på det så himla mycket.
"Och där såg vi verkligen ett exempel på dålig ridning!"
Inte ordgrant då, men han skrädde inte orden minsann!

Himla synd på EM-tråden dock, det kliade i fingrarna!
Jag tror faktiskt han sa det en gång, när en nästan kraschade in i ett hinder som läste ut. Gillade även hur han kommenterade svenskarnas resultat under OS 😅
 
Åh, vad jag har saknat buke under dagen! :heart

Mamma är fortfarande på sjukhuset och jag säger bara: tack och lov för FaceTime! Det är ju besöksförbud på avdelningen, så mammas enda kontakt med oss är via telefonen/FaceTime :) Idag när vi pratade sa mamma att hon hade 'cravings' för sushi och chips. Så jag erbjöd mig att köpa och leverera det till henne och efter lite tjat gick hon med på det (hon ville inte vara till besvär ❤️). Men hon blev i alla fall jätteglad när hon fick sin sushi och chips :love:

Nu ligger jag i sängen med båda katterna och läser bok 📖🐈

Edit: stavfel..
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 448
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp