Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte sätta mig i syrummet och pyssla lite, men det var visst upptaget. :D
20210926_093301.jpg
 
Jag kunde ju inte uppdatera er live igår på grund av uppdateringen men efter ett sista försök på stan igår förmiddag hittade jag denna söta kreation, som varken fick mig att se ut som en stoppad korv eller som att jag sticker upp huvudet ur ett tält. Så jag slapp gå på bröllop naken eller i toga! Kände mig till och med riktigt fin!

72430A0D-6FCB-436B-B38D-C05B369F8FCE.jpeg
 
Okej men HUR mysigt är det att vara funktionär i strålande september-sol? :love: Och såå många fina ponnysar!

Är orimligt exalterad i dag för jag och pappa som aldrig ens klappat en häst ska på turridning! Trodde aldrig att han skulle vara så positiv till det men han verkar också exalterad :D

Min stora förhoppning är så klart att han tok älskar ridning och vill fortsätta i någon form :angel: tror dessutom att han skulle passa mycket bra som ryttare.

Gulliga pappa skickade bild på att han lagt fram alla kläder och grejer att rida i på sängen klockan 6 i morse med texten "synd att det är så långt kvar så man måste gå och trampa hela dagen" :love::bump:

Åh vad kul!! Var ska ni? 😃
 
Trulis och jag tog en sväng upp mot Gruvan. Hela första året han bodde hos oss vägra han gå åt de hållet och speciellt när de krossar malm. Sen i vår vintras började husse köra honom där på helgerna när gruvan inte är igång och sedan dess går han snällt där åt med bestämda kliv 😊 Strålande sol och 9 grader i luften finns inte så mycket att gnälla på de när man hör hovklappret mot grusvägen.
IMG_20210926_102010180.jpg
 
Trulis och jag tog en sväng upp mot Gruvan. Hela första året han bodde hos oss vägra han gå åt de hållet och speciellt när de krossar malm. Sen i vår vintras började husse köra honom där på helgerna när gruvan inte är igång och sedan dess går han snällt där åt med bestämda kliv 😊 Strålande sol och 9 grader i luften finns inte så mycket att gnälla på de när man hör hovklappret mot grusvägen. Visa bifogad fil 77408
Hästrumpa är bästa utsikten. ❤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 448
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp