Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är orimligt exalterad i dag för jag och pappa som aldrig ens klappat en häst ska på turridning! Trodde aldrig att han skulle vara så positiv till det men han verkar också exalterad
Min stora förhoppning är så klart att han tok älskar ridning och vill fortsätta i någon form tror dessutom att han skulle passa mycket bra som ryttare.
Gulliga pappa skickade bild på att han lagt fram alla kläder och grejer att rida i på sängen klockan 6 i morse med texten "synd att det är så långt kvar så man måste gå och trampa hela dagen"
Oh, bra idéHöstpysslar vidare.
Visa bifogad fil 77401
Ja, det är en bra idé.Oh, bra idé
Kanske nåt att göra med sonen!
Jag ska inte få i mig så mycket mjölk pga fosforhalten. Så jag testade att öra svampsås på havremjölk.
Verkligen inte nån hit
Fors GårdOkej men HUR mysigt är det att vara funktionär i strålande september-sol? Och såå många fina ponnysar!
Åh vad kul!! Var ska ni?
När jag utmanades att göra en mjölkproteinfri prinsesstårta till en kollega fick jag tips om och använde en produkt som heter Aito Oat (vispbar havregrädde). Den kändes, för mig, mycket neutral och resultatet blev jättebra.Jag ska inte få i mig så mycket mjölk pga fosforhalten. Så jag testade att öra svampsås på havremjölk.
Verkligen inte nån hit
Hästrumpa är bästa utsikten. ❤Trulis och jag tog en sväng upp mot Gruvan. Hela första året han bodde hos oss vägra han gå åt de hållet och speciellt när de krossar malm. Sen i vår vintras började husse köra honom där på helgerna när gruvan inte är igång och sedan dess går han snällt där åt med bestämda kliv Strålande sol och 9 grader i luften finns inte så mycket att gnälla på de när man hör hovklappret mot grusvägen. Visa bifogad fil 77408