Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du ska gå dit!
Det blev som ni ville ändå, jag kunde inte hålla migTillbaka till partyt såklart!
Nej, det har jag inte. Men det borde också bli gott... Värt att testa, tänker jag !@bettysmatte Måste fråga.. Den där smuldegen med flingsalt i, har du testat den till blåbär eller björnbär? Tänkte eftersom receptet är till äpplen.
Tack!Nej, det har jag inte. Men det borde också bli gott... Värt att testa, tänker jag !
Googlade lite, och här finns faktiskt ett recept på smulpaj med flingsalt och blåbär:
https://www.land.se/recept/smulpaj-med-blabar-och-salt-knackig/
Det blev som ni ville ändå, jag kunde inte hålla mig
Livebandet var ok/bra, rätt typ av covers för partyt spelades
Det var ganska högt tryck på alla som var där så vid 1-2-snåret gick jag hem, orkade inte med folk något mer då... föll i sängen och somnade bums
De är VIDRIGA... Efter en promenad kan man hitta sådana i håret flera timmar efteråt....Gick ut i skogen för att se om jag kunde hitta någon svamp, men vände när jag blev attackerad av en stor svärm älgflugor. Hatar dom där äckliga krypen!
Usch ja!De är VIDRIGA... Efter en promenad kan man hitta sådana i håret flera timmar efteråt....
Är det att ta väldigt lugnt?Haha - samma här....
Jag är nog fortfarande lite trött efter gårdagens oro över hästens operation, så jag har tagit det väldigt lugnt idag. Men ändå har jag hunnit tvätta (det var torkväder !!), plockat ett par liter lingon, dammsugit och moppat golven, bytt sängkläder, pysslat om hästen och lagat mat (skinkstek och potatismos - mums !). Så det var kanske inte så illa ändå....
Nja.... Det BLEV ju en hel del ändå, men tyckte nog att jag låg större delen av dagen på soffan och läste/surfade/tittade på TV....Är det att ta väldigt lugnt?
Väldigt spännandeMen, alltså. Så FÅR man inte göra....
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/z74Wnq/stort-okant-fartygsvrak-hittat-utanfor-umea
Och så avslutas artikeln med:
Vi kommer inte att göra några fler undersökningar eftersom det inte ingår i våra uppgifter. Men jag hoppas att någon kan komma med tips så att vi får reda på vad det här är för fartyg, säger han.
Det är ju JÄTTESPÄNNANDE. Eller är det bara jag som blir supernyfiken på det här ??