Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter pannkakslunch.

20210926_130526.webp
 
Vädret visar sig verkligen från sin bästa sida här.... :) Sol och 16 grader i skuggan. En lätt bris. Perfekt höstväder alltså.... :) Jag är bara lite ledsen för att lilla ponnyn har strikt boxvila och inte får stå ute i hagen och sola sig (favoritaktivitet). Men efter ett par veckor kommer hon att få kunna komma ut på promenader och i sjukhage..... :up:
 
ATG live har dykt upp på min TV
Men när det är V75 kör de i alla fall V75 direkt på kanalen ATG live alltså samma jävla program som går på TV12 :crazy:
Varför sända samma program på två kanaler :confused:
 
Haha - samma här.... :D

Jag är nog fortfarande lite trött efter gårdagens oro över hästens operation, så jag har tagit det väldigt lugnt idag. Men ändå har jag hunnit tvätta (det var torkväder :) !!), plockat ett par liter lingon, dammsugit och moppat golven, bytt sängkläder, pysslat om hästen och lagat mat (skinkstek och potatismos - mums :d !). Så det var kanske inte så illa ändå.... :D:up:
Är det att ta väldigt lugnt? :eek: :D
 
Men, alltså. Så FÅR man inte göra.... :arghh:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/z74Wnq/stort-okant-fartygsvrak-hittat-utanfor-umea

Och så avslutas artikeln med:
Vi kommer inte att göra några fler undersökningar eftersom det inte ingår i våra uppgifter. Men jag hoppas att någon kan komma med tips så att vi får reda på vad det här är för fartyg, säger han.

Det är ju JÄTTESPÄNNANDE. Eller är det bara jag som blir supernyfiken på det här :D??
 
Men, alltså. Så FÅR man inte göra.... :arghh:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/z74Wnq/stort-okant-fartygsvrak-hittat-utanfor-umea

Och så avslutas artikeln med:
Vi kommer inte att göra några fler undersökningar eftersom det inte ingår i våra uppgifter. Men jag hoppas att någon kan komma med tips så att vi får reda på vad det här är för fartyg, säger han.

Det är ju JÄTTESPÄNNANDE. Eller är det bara jag som blir supernyfiken på det här :D??
Väldigt spännande :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 449
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp