Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gillar också skarpt Christersson(?) som kommenterar EM. Han är inte rädd för att säga vad han tycker. Ryskan var ett exempel på dålig ridning, någon var förhoppningsvis inte tandläkare med de händerna och någons sits passade bäst för dressyr och man skulle inte rida terräng om man inte orkade balansera och hjälpa hästen. En hel del prat om balans, styrka att hjälpa och understödja osv. Gillar också att det är i princip aldrig hästens fel utan ett ridmisstag. Man märker att han arbetat som tränare.

Samt att han passionerat försvarar rivningsbarna hinder, pratar härstamning och verkar känna till de flesta ekipage. Plus och minus.
 
Jag kunde ju inte uppdatera er live igår på grund av uppdateringen men efter ett sista försök på stan igår förmiddag hittade jag denna söta kreation, som varken fick mig att se ut som en stoppad korv eller som att jag sticker upp huvudet ur ett tält. Så jag slapp gå på bröllop naken eller i toga! Kände mig till och med riktigt fin!

Visa bifogad fil 77397
Snygg! Vart hittade du klänningen? :love:
 
Kört hö åt hästarna idag och haft hovslagaren på besök. Sitter och halvsover i en vilstol i solen, hönsen som kuttrar runt och blänger på mig, hundarna som vilar i skuggan och tusen saker att göra men det skiter jag i. Ska strax stänga in hönsen, försöka borsta av mig alla småspindlar som landar på på mig och fortsätta göra ingenting annat än tycka synd om mig, fånigt nog.

”Den drömmen, som aldrig besannats,
som dröm var den vacker att få,
för den, som ur Eden förbannats
är Eden ett Eden ändå.”
 
Orkade NÄSTAN täcka hela duken med grund. Nääääääästan. Men är nog bra att inte måla det sista vått i vått.
Jämförde händer med modellen min hand räckte över halva hennes 😆 Jag har också 35 i skor och hon har 43! :D

Är så fruktansvärt tråkigt att måla bas. Allt blir platt och tråkigt men tyvärr nödvändigt.
Modellen är en riktig powerlady så kändes självklart att hon skulle få en reptil! 🦎

346E4449-22A2-4BBA-8699-F8676DC0D377.webp
 
ATG live har dykt upp på min TV
Men när det är V75 kör de i alla fall V75 direkt på kanalen ATG live alltså samma jävla program som går på TV12 :crazy:
Varför sända samma program på två kanaler :confused:
För att de är olika sändningar. På Liven slipper du reklamen och studion 😏 Många gillar direkt referat från banan istället.
 
Haha ja 🙈 Alltså jag kollar bara på datorn orkar sällan se v75 sändningar för mycket dravel i studion😴
Nej det är ju just jag blev jätteglad när ATG live dök upp i kanal listan på tvn men så det lik förbannat Per Skoglund i rutan under V75 och V86 :rage: på två jäkla kanaler
Och så skiftar dom till liven i tolvans reklampauser vilket gör att det blir förbannat hattigt
Övriga tider körs ATG live hela tiden på tvn
Jaja nu skaffade jag ju en chromecast just för att slippa Per Skoglund jag vägrar titta på karln :meh:
 
Stackars ponnyn min går ensam i hagen ett tag. Han har väl inga större problem med det egentligen, han har de andra i en hage precis intill, men det märktes att han saknar sin lilla kompis. Den stackaren är på sjukhus och blir ett öga fattigare.. Hoppas verkligen att allt går bra för honom! Är nog den goaste shettis jag någonsin träffat.
 
Orkar inte göra nån mat idag så nyss beställt pizza, den kommer om 70 min och jag är vrålhungrig :arghh: det är absolut inte mitt eget fel att jag inte beställde tidigare trots jag vet sisådär halva stan beställer pizza på söndagar :angel: aja, tittar på Bones under tiden så tiden lär nog gå rätt fort ändå :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 449
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp