Jag har faktiskt skrivit några rader i uppföljaren nu i eftermiddag. Har lidit av skrivkramp/dålig motivation/eller vad det nu kan ha varit ända sedan i början på månaden. Men nu så !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att kanalerna är olika dirtrubitörer kanske, dvs dom ingår i olika programpaketATG live har dykt upp på min TV
Men när det är V75 kör de i alla fall V75 direkt på kanalen ATG live alltså samma jävla program som går på TV12
Varför sända samma program på två kanaler
Snygg! Vart hittade du klänningen?Jag kunde ju inte uppdatera er live igår på grund av uppdateringen men efter ett sista försök på stan igår förmiddag hittade jag denna söta kreation, som varken fick mig att se ut som en stoppad korv eller som att jag sticker upp huvudet ur ett tält. Så jag slapp gå på bröllop naken eller i toga! Kände mig till och med riktigt fin!
Visa bifogad fil 77397
Nu har jag läst på om riddarhuset.Haft vin och spelkväll med grannar och lite kompisar. Hade bra flow med frågorna denna afton. Sista finalfrågan: ”när byggdes riddarhuset”?
Alla bara NEEEEEEEEEEEEJ förihelvete
Jag:
Nu har jag läst på om riddarhuset.
För att de är olika sändningar. På Liven slipper du reklamen och studion Många gillar direkt referat från banan istället.ATG live har dykt upp på min TV
Men när det är V75 kör de i alla fall V75 direkt på kanalen ATG live alltså samma jävla program som går på TV12
Varför sända samma program på två kanaler
Det är helt SJUUUUUKT var kommer denna invasion ifrån??Så många nyckelpigor som sitter på fönstren idag!
Äsch nu blev det tokigtFör att de är olika sändningar. På Liven slipper du reklamen och studion Många gillar direkt referat från banan istället.
Haha ja Alltså jag kollar bara på datorn orkar sällan se v75 sändningar för mycket dravel i studionFast jag vill se Liven hela tiden och eftersom kanalen heter ATG live så borde där sändas ATG live
Inte V75 direkt hopplöst tramsigt
Så tack gode högre makt för chromecast
Nej det är ju just jag blev jätteglad när ATG live dök upp i kanal listan på tvn men så det lik förbannat Per Skoglund i rutan under V75 och V86 på två jäkla kanalerHaha ja Alltså jag kollar bara på datorn orkar sällan se v75 sändningar för mycket dravel i studion