Ja, eller hur? Jag är rätt säker på att jag skrev något i morse, men det verkar inte finnas något mellan kl 20:55 igår kväll och nu....Verkar ha försvunit inlägg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, eller hur? Jag är rätt säker på att jag skrev något i morse, men det verkar inte finnas något mellan kl 20:55 igår kväll och nu....Verkar ha försvunit inlägg
I alla trådar tror jag. Jag känner mig lite vilsen. "Drömde jag det där svaret?"Verkar ha försvunit inlägg
Ja, eller hur? Jag är rätt säker på att jag skrev något i morse, men det verkar inte finnas något mellan kl 20:55 igår kväll och nu....
Jag vet att buke fungerade innan lunchI alla trådar tror jag. Jag känner mig lite vilsen. "Drömde jag det där svaret?"
Jag har missat något här nu under dagen ser jagHeja buke
äntligen tillbaka
Haha - samma här....Har fått en insikt i hur mycket jag hänger på buke
Ska du ha rönnbären som dekoration någonstans sedan ?Simmade på morgonen och på eftermiddagen hade jag och en kompis picnic vid havet, underbart soligt väder.
Plockade sedan en massa rönnbär och har ikväll suttit och trätt rönnbären på trådar. Höstpyssel.
Hade tänkt ha dom som girlanger i julgranen.Ska du ha rönnbären som dekoration någonstans sedan ?
Brukar de hålla bra? De torkar utan att ruttna/mögla?Hade tänkt ha dom som girlanger i julgranen.
En kollega tipsade om att pensla med trälim när de torkat för att behålla färgen bättre. Tänkte testa göra det på hälften och låta hälften vara. Men torkar de långsamt kan man torka dom i ugnen, men brukar ta några veckor annars sa kollegan.Brukar de hålla bra? De torkar utan att ruttna/mögla?
Det funkar säkert. Annars är det inte så dumt att frysa bakverk om man inte ska äta dem samma dag. Men tigerkaka brukar ju vara rätt saftig, så den borde hålla sig fint till imorgon, tycker jag. Fast om du inte är hundra säker på att du kommer att kunna ge bort kakan imorgon, så kanske du ändå ska fundera på att frysa in den i stället?Bakade en helt ny kaka idag, grannen fortfarande inte hemma. Bestämde mig för att han får den imorgon, förhoppningsvis är han hemma då
Visst kan man ge en tigerkaka dagen efter om den varit inlindad i folie?
ÄntligenHeja buke
äntligen tillbaka