Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nio är väl gränsen för vad som är okej tycker jag.Kakan blev perfekt och lossnade, men sablar jag kommer inte kunna göra den färdig förrän vid nio. Är det försent att knacka på?
Det var därför jag kompletterade med mitt tillägg, men du kanske inte hann se detNej, inte när det är pancrea.
"Så vitt man vet i dag kan cancer i bukspottkörteln inte botas med vare sig cytostatika eller strålning."
"Den palliativa behandlingen kan innebära flera olika typer av åtgärder.
Det kan vara begränsade kirurgiska ingrepp, cytostatika- eller strålbehandling, smärtlindring, behandling av klåda, läkemedel mot illamående med mera."
Min älskling har diagnostiserats med pancrea.
Tänkte baka en kaka för att tacka grannen, upptäckte att mjölet hade några små äckliga svarta insekter så fick springa och köpa nytt. Mycket riktigt var det vansinnigt mycket folk på stan idag. Men nu är jag hemma med blommor och har ställt smöret för att bli rumsvarmt. Tänkte lyxa till det lite med choklad ringlat över och kokos.
Lyckades precis missa två bussar, så det tog ungefär dubbelt så lång tid att åka hem som det brukar. Bleh.
Ej kul med kryp i mjöl. Kolla allt annat i skafferiet också, om du inte redan gjort det.
Och jag vill skriva med bestickAlltså, när annan tråd här på forumet har rubriken "Hur äter ni lunch på erat jobb" får jag klåda i fingrarna och vill gå in i tråden och svara "Med munnen"...
Men jag sitter på fingrarna för jag tror inte att det blir så uppskattat
Mvh/Ordförande i föreningen "vi med dålig humor"