Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ sådär var mitt gallstensanfallKan inte sova och undrar vad det är som händer. Har så ont att jag vill kräkas.
Inte bara kramper utan kroppen gör ont och värst är det i övre delen av ryggen och bröstkorgspaketet. Det är en sån där obekväm smärta och jag vill bara krypa ur skinnet för att komma undan. Känns låst och som att det gör det svårt att andas.
Bläää vill inte
Men nä, det vill jag inte ha tack så mycket.Typ sådär var mitt gallstensanfall
Hahaha, brukar med tycka så. Men när jag efter en massage var blå så mina kollegor trodde hästen sparkat mig....Då var det nog hårt, haha. Glöm inte att dricka vatten efter bara .Ligger i massagestolen. Aj men oj vad skönt det ska bli efteråt. Just nu håller den på med den mycket trevliga banka skithårt på ryggen massagen.
Hade önskat att den kunde göra hårdare men jag är ju konstig.
Stallet klart och jag ska duscha. Har förberett tvättmaskinen så den bör vara klar lagom tills jag är hemma i eftermiddag
Jag kanske ska nämna att det är främst IKEA Bauhaus har lampor jag vill ha och behöver lite cykelgrejer från Clas Ohlson så blir en liten shoppingturné ändå. Sen brukar det dyka ner nåt mer i korgen varje gång jag går på Clas Ohlson men ska försöka följa planenPrecis gått och lagt mig, blev fullt upp idag. Jobbet gick bra, mötet gick bra, sen betalat räkningar, diskat och skurat köket. Jobbigt men skönt få det gjort Nu ska jag varva ner med lite spel och sen sova. Måste va pigg tills imorgon då jag ska shoppa loss på både IKEA, Bauhaus och Clas Ohlson
Tack för påminnelsen! Har en tvätt jag måste hänga
Jag med. Om ett tag. Efter att jag bytt lakan, stoppat dom i tvättmaskinen och kört den.Oops, jag med!
Nä, det vill du inte haMen nä, det vill jag inte ha tack så mycket.
Låsning låter trevligare