De hade tagit bort hyllan med kort datum på godis!!Borde vara förbjudet att bygga om så där. Mitt Maxi verkar ha som sport att bygga om samt byta plats på grejer, så att man springer runt där som en idiot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De hade tagit bort hyllan med kort datum på godis!!Borde vara förbjudet att bygga om så där. Mitt Maxi verkar ha som sport att bygga om samt byta plats på grejer, så att man springer runt där som en idiot.
ICA Maxi i Falun har byggt om HELT... jag hittar f-n ingenting
De andra hade glömt?Gick upp 7 på för att delta i en kursdag i minnestimuleringsterapi. Vi var 2(!) deltagare som kopplade upp oss, en som anmält sjukdom och resten bara uteblev. Det blev avlyst och jag sitter fortfarande kvar i soffan och gäspar.
Det är de bästa ställena att fickparkera påEnda stället där jag med jämna mellanrum fickparkerar är framför ett skyltfönster. Mycket praktiskt för jag kan se i spegelbilden hur nära jag är
Trauma. Willys bygger om. In med fler, knallröda lagerhyllor. + för självscanning, - för att den trevliga atmosfären försvunnit.
De hade tagit bort hyllan med kort datum på godis!!
Uj vad det regnar...
Haha har du inte tillräckligt . Annan ras?Jag har blivit med medryttarhäst för första gången i mitt liv Har ju bara fyra hästar här hemma sen innan