Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tjusningen med kanalen...........När man är huuuungrig efter stallet och lite längre ridtur och 5 timmar sen frukost (äter ju mindre portioner med) och behöver förbi närbutiken på hemvägen med och man hamnar i en broöppning som tar tid...Ja ja! Det är sommar, jag svälter inte ihjäl och jag är inte kissnödig ✌.
Eller hur . Är ju dessutom två broar genom Norsholm; både i och precis utanför samhället .Tjusningen med kanalen...........
Men gud vad bra att du vaccinerade dig trots att du tänkte avstå!!Är nog döende
Har fått första sprutan
Känner ingenting så det måste vara väldigt dåligt
Ja jag blev lite ledsen först, men sen tänkte jag att sjukvården vet bättre än nån annan så lyssnade på demMen gud vad bra att du vaccinerade dig trots att du tänkte avstå!!
Så kände jag första sprutan på morgonen sen på eftermiddagen sa de bara pang och jag sov i nästan ett halvt dygn Samma nu kände inget på morgonen efter jag hade tagit spruta två och sen efter ja hade varit i stallet så kom tröttheten igen. Så sovit i typ 4 och halv timme nu Och törstig så törstigJa jag blev lite ledsen först, men sen tänkte jag att sjukvården vet bättre än nån annan så lyssnade på dem
Jag tycker också att det är jättetråkigt att tanka, men när man väl står det så kan man väl stå kvar i några minuter till.....Sambon tycker att det är tråkigt att tanka. Alltså tankar han halv tank..... (det har inget med ekonomi att göra)
Men då får man ju åka och tanka dubbelt så ofta Hur tänker han där egentligenSambon tycker att det är tråkigt att tanka. Alltså tankar han halv tank..... (det har inget med ekonomi att göra)
Använder diskmedelDiskat allt utom grytan jag lagade köttfärssås i som ligger i blöt i förhoppning att den blir lite mindre tomatig. Hur gör andra för att inte få diskborsten röd? Grump.
Använder diskmedel
Jag har en diskborste med svarta borst till sånt.Diskat allt utom grytan jag lagade köttfärssås i som ligger i blöt i förhoppning att den blir lite mindre tomatig. Hur gör andra för att inte få diskborsten röd? Grump.