Men kisse dåTyvärr är han väldigt försiktig och långsint. Min make fick inte klappa honom på ett år för att han stampade i golvet en gång
Håller tummarna för att han förlåter er rätt snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men kisse dåTyvärr är han väldigt försiktig och långsint. Min make fick inte klappa honom på ett år för att han stampade i golvet en gång
Exakt den anledningen som gjorde att jag passade på att rida ut knappt 1,5 timme idag. Min t-shirt blir tillräckligt wettextrasa ändå under säkerhetsvästen .Pratat med Mammisen nästan en timme Skönt och vädra tankar med någon.
Nu ska jag samla ihop mig efter två koppar kaffe och åka till stallet. Bäst och njuta av vädret medan de är lagom varmt för de ska ju öka ett visst antal grader i helgen om man ska tro väderleksrapporter
Går alldeles utmärkt att ha rabarber i kruka. Vi hade en som kom år efter år i kruka trots att den stod ute året runt.Den förlamande tröttheten har slagit till precis som förra gången Armen gör inte mer ont en när jag tränat hårt på gymmet så de kan jag leva med men den här tröttheten Får lägga mig en stund och vila. Men kokat rabarberkräm just Älskar rabarber skulle kunna ha ett stor kruka på balkongen om de gick att odla i kruka vill säga
Bra Jobbat!Rensat klart i växthuset. Jag började i morse med arbetsterapeuten och slutförde nu på egen hand. *jag hör trumpeter och fanfarer*
Låter som något @tornblomma skulle kunna 100 % sägaSkulle googla valutaväxling och skrev "SEK to euro dollars"