Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min bil slår ifrån hela hela tiden om man inte lyckas få slangen helt rätt. Totalt hopplöst.Jag tycker också att det är jättetråkigt att tanka, men när man väl står det så kan man väl stå kvar i några minuter till.....
Diskmedel sen drar man diskborsten över hålen i vasken.Fast det gör jag, massor, diskborsten blir ändå röd av såsen.
Det blir allt vanligare att man kan hyra det mesta på lite större anläggningar, om abstinensen blir allt för svår tänker jag.Jag har ätit frukost och ska ut och paddla.
Börjar smått inse att det är ett beroende och jag förstår inte hur jag ska klara mig utan när vi reser bort i tre veckor. Hade det inte varit för att bilen ska stå 5 nätter på en parkering när vi är och vandrar så hade jag tagit med mig surfskin på resan.
Japp, min v70 hade full tank när den åkte till skroten förra hösten. Himla surt som student.Han är ekonomisk!
Det är onödigt att bilen väger mer och således går soppan upp i rök!
Eller
Halv tank betyder att man kan leva med en slangning, förstörelse eller stöld av bil. Det är extra surt med full tank då….
Det kanske är dags att du sjukskriver dig ett litet tag!Helvetisk natt men fick två timmar eller något nu på morgonen.
Känns som att huvudet ska sprängas och har fortfarande magknip men inte i närheten lika illa som i natt.
Funderar på vad sjutton jag ska äta till frukost som är snällt mot magen.
Bara halva nästa vecka kvar sen semesterDet kanske är dags att du sjukskriver dig ett litet tag!