Senaste gången det blev av här var det särbon som gjorde det... och det är väl ett par år sedan nu
Jag har aldrig tvättat fönster. Vi har typ flyttat innan vi har kommit till skott med någon fönstertvätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Senaste gången det blev av här var det särbon som gjorde det... och det är väl ett par år sedan nu
Oj, 271 var en hög premie från början.WTF Svedea har just höjt mina premier från 271 till 351 kr/månaden och naturligtvis kan jag inte flytta Megara eftersom hon kommer få restriktioner på det hon verkligen behöver vetvård till.
Oj, 271 var en hög premie från början.
Regga henne som en Puma concolorBurma, så hon är i den dyraste gruppen av raskatter. Plus att jag fått använda den en del pga hennes magproblem, så antar att det spelar in också. Funderar på om jag ska lägga till Liv och Rehab, men ska klura lite på det.
Undrar om jag kan regga om henne till brun huskatt
Betalar 393 för Ija från och med aprilOj, 271 var en hög premie från början.
Helt sjukt. Är glad att jag bara har vanliga huskatterBetalar 393 för Ija från och med april
Helt sjukt. Är glad att jag bara har vanliga huskatter
Vi kom till beslutet "fönsterbyte" istället...Jag har aldrig tvättat fönster. Vi har typ flyttat innan vi har kommit till skott med någon fönstertvätt