Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min arbetsplats där jag är korttidsanställd har nu annonserat ut en tjänst jag vill ha, men jag vet inte hur jag ska formulera mig Hej som ni vet är jag bra på det här, känner till stället, arbetssättet och kollegorna
Säkert orsakat ett gäng trafikolyckorHade varit en syn det.
Så glad för att mina bor på hotell. Annars skulle det där säkert hända mig med.- @Voeux?
- Ja!
- Här för hjulskifte?
- Yes!
- Du har angett att du inte har däckhotell hos oss och inte ska ha efteråt heller.
- Stämmer, vi förvarar dem hemma.
- Idag också gissar jag, för det ligger inga däck i bilen?
- ...
Får jag ta helg nu?
Vad är det för sort?Min nya läkare ringde och ville att jag skulle testa en antidepressiv medicin jag inte provat innan som enligt henne ska vara en av de bästa på svår depression. Inte ätit medicin på ett halvår nu och känner mig lite tveksam till att äta igen. Ingen medicin eller behandling har fungerat hittills, så har inget hopp om att denna ska fungera heller. Måste dessutom ta leverprover titt som tätt när jag tar den.
Men ja.. Kanske den fungerar?
Hur kan en skogspromenad vid en fin sjö (ser det ut som?) någonsin vara ett tvivelaktigt beslut?!Dag 2 av tvivelaktiga beslut. Visa bifogad fil 67620
Ute och fotografera och suckat vänster fot. Bara 1.5 km från bilen.
Valdoxan. Jag är skeptisk.Vad är det för sort?
Jag äter den! Den jag upplever ha fungerat bäst, men var väldigt labil när den sattes in.Valdoxan. Jag är skeptisk.
Jag vet att jag stickar mina fötter lätt. Så där av tvivelaktiga beslutHur kan en skogspromenad vid en fin sjö (ser det ut som?) någonsin vara ett tvivelaktigt beslut?!
Men synd om foten såklart!
Skönt att den fungerar!Jag äter den! Den jag upplever ha fungerat bäst, men var väldigt labil när den sattes in.
Jag äter också den sedan flera år. Funkar jättebra för mig! Har testat många andra som inte funkat lika väl.Valdoxan. Jag är skeptisk.