Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ojoj, vad det blåser här! Det är storm i byarna. Jag sitter på övervåningen och hela huset skakar.
Nu när jag skrev det börjar det regna igen. Hade tänkt cykla till brevlådan. Men sambon får fasen ta det på hemvägen. Vovvi strök runt som en full och vinglig höna en evighet för att försöka hitta lä innan hon gjorde nr 2 i skydd av ladan. 😅
 
Min nya läkare ringde och ville att jag skulle testa en antidepressiv medicin jag inte provat innan som enligt henne ska vara en av de bästa på svår depression. Inte ätit medicin på ett halvår nu och känner mig lite tveksam till att äta igen. Ingen medicin eller behandling har fungerat hittills, så har inget hopp om att denna ska fungera heller. Måste dessutom ta leverprover titt som tätt när jag tar den.
Men ja.. Kanske den fungerar?
 
Dag 2 av tvivelaktiga beslut.
IMG_20210409_170709973.webp

Ute och fotografera och suckat vänster fot. Bara 1.5 km från bilen.
 
Min nya läkare ringde och ville att jag skulle testa en antidepressiv medicin jag inte provat innan som enligt henne ska vara en av de bästa på svår depression. Inte ätit medicin på ett halvår nu och känner mig lite tveksam till att äta igen. Ingen medicin eller behandling har fungerat hittills, så har inget hopp om att denna ska fungera heller. Måste dessutom ta leverprover titt som tätt när jag tar den.
Men ja.. Kanske den fungerar?
Vad är det för sort?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
39 386
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 055
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 141
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp