Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på vad som är smartast, sälja snabbt som ögat (till ett lägre pris) eller rensa så mycket jag orkar, låta folk komma hit och köpa/hämta det som är intressant och sen hyra in firma som tar med resten = utöka bolånet lite men troligen högre slutpris.

Eg vill jag lägga mig ner och låta någon annan fatta alla beslut.
 
Funderar på vad som är smartast, sälja snabbt som ögat (till ett lägre pris) eller rensa så mycket jag orkar, låta folk komma hit och köpa/hämta det som är intressant och sen hyra in firma som tar med resten = utöka bolånet lite men troligen högre slutpris.

Eg vill jag lägga mig ner och låta någon annan fatta alla beslut.
Andas först och främst. Har du någonstans att ta vägen om du säljer fort?
 
Funderar på vad som är smartast, sälja snabbt som ögat (till ett lägre pris) eller rensa så mycket jag orkar, låta folk komma hit och köpa/hämta det som är intressant och sen hyra in firma som tar med resten = utöka bolånet lite men troligen högre slutpris.

Eg vill jag lägga mig ner och låta någon annan fatta alla beslut.
Sälj så fort du kan för att komma ifrån den miljön omgående. Kan inte vara hälsosamt för någon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 322
· Visningar
36 499
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
963
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 111
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp