Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på vad som är smartast, sälja snabbt som ögat (till ett lägre pris) eller rensa så mycket jag orkar, låta folk komma hit och köpa/hämta det som är intressant och sen hyra in firma som tar med resten = utöka bolånet lite men troligen högre slutpris.

Eg vill jag lägga mig ner och låta någon annan fatta alla beslut.

Funderar på vad som är smartast, sälja snabbt som ögat (till ett lägre pris) eller rensa så mycket jag orkar, låta folk komma hit och köpa/hämta det som är intressant och sen hyra in firma som tar med resten = utöka bolånet lite men troligen högre slutpris.

Andas först och främst. Har du någonstans att ta vägen om du säljer fort?

Sälj så fort du kan för att komma ifrån den miljön omgående. Kan inte vara hälsosamt för någon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
771
Senast: bollen__
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att... 14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 247
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 865
Senast: tanten
·
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 57 58 59
Svar
1 164
· Visningar
34 749
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka