Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller i frysen.Kolla ovanpå frysen! Det var där jag hittade det paket vegokorvar som jag ägnade cirka 15 minuter åt att leta efter i morse (vilket bland annat inkluderade fullständig tömning av båda våra frysar två gånger var).
Fullkomligt logiskt i min världEller i frysen.
Där brukade vi hitta vår post. Min mor tog in postern och passerade förbi frysboxen för att ta upp middagsmat. Eftersom hon inte hade tre händer så la hon ifrån sig posten. I frysen....
Nu har kriget kommit till skaraborg, det flyger stora högljuda plan på låg höjd över mitt tak,samtidigt som det rullar på tv att statsministerns ska ha presskonf. 13.10, betyder det att ryssen hittat hit?
Här började morgonen med att en helikopter flög fram och tillbaka över mitt och grannens hus i flera vändor. På vääääldigt låg höjd. Fram och tillbaka.Nu har kriget kommit till skaraborg, det flyger stora högljuda plan på låg höjd över mitt tak,samtidigt som det rullar på tv att statsministerns ska ha presskonf. 13.10, betyder det att ryssen hittat hit?
Grattis!Jag fick lägenheten Så nu har jag dåligt fokus igen, vill ju bara planera inför flytten i augusti Så skönt med stor lägenhet och kommer bli lyxigt för katterna, balkongen har tak och är som gjord för att enkelt näta in den! Jag har dessutom lovat de ska få en mycket större klösmöbel när vi flyttat
Tjoho! GrattisJag fick lägenheten Så nu har jag dåligt fokus igen, vill ju bara planera inför flytten i augusti Så skönt med stor lägenhet och kommer bli lyxigt för katterna, balkongen har tak och är som gjord för att enkelt näta in den! Jag har dessutom lovat de ska få en mycket större klösmöbel när vi flyttat
Ja halleluja för proffs!Kom på att jag behövde ta diverse blodprov från två olika mottagningar. Så roade mig med det. Blev ELVA rör allt som allt och sista rören fick hon klämma fram och gräva lite. Aj.
Tack och lov säger jag alltid för sjukhuslabben. De vet hur man tar blodprov som proffs.
Jag hade en infart på handen under op. Det var inte skönt nånstans!Ja halleluja för proffs!
Jag är numera beordrad att ta proverna på handen eftersom man vill spara kärlen inför dialys.
Min vårdcentral är suveräna och lyckas direkt. Fy fasen för att ha nån grävade på ovansidan av handen i flera misslyckade försök. Det gör ONT: