Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha tack då. Springtes undan gångtider, men ja. Lägger upp det själv och så får vi se vad jag hinner med och inte då 😎. Jag vänder inte ut och in på mig själv för att hinna. Det har jag slutat med 😎. Men jodå. Slutade bra ändå; blev ju lite mindre att göra till slut 😎 .

Idag är det mörkt ute, känns som man inte vaknar haha. Nåja. Direkt jag kom hem plockade jag in lite varor, gav katter mat, tände i braskaminen och nu ska jag sätta mig och äta mkn färdiga lunchsallad i lugn och ro :d.

Det är så mörkt idag att skymningsrelät på altanen inte slagit av idag...
Ja, visst är det EXTRA mörkt idag? Har fortfarande alla stjärnor, ljusstakar och granen tänd, samt några smålampor i ena hörnet av vardagsrummet. Oftast släcker jag ett tag mitt på dagen, men idag har jag inte känt det behovet alls...

Har städat lite grann, och ätit av gårdagens lasagne till lunch + ett glas vin :) .
 
Risken för att jag inte tar mig ur sängen förrän framåt eftermiddagen idag är överhängande (obs att klockan bara är 11:35 här)... Jag har glidit in i min favorit-dygnsrytm vilket innebär att jag går och lägger mig ca 01 och vaknar ca 10. Då trivs min kropp som allra bäst! Idag hade jag planerat att gå upp och dra igång en maskin tvätt och sådär när jag vaknade, men så blev jag väckt av att sambon serverade frukost på sängen... Och sen fanns det lite moderatorjobb att ta itu med här... Och en massa ikapp-läsning eftersom jag inte hängt så mycket på Buke de senaste dagarna... Och nu funderar jag på att "beställa" en andra kopp kaffe från köket och ligga kvar här med min nya läsplatta (tack tomten!) en stund... Jullov :heart:heart:heart
 
Efter vi varit ute och lekt i snöslasket så har vi spelat monopol junior och ätit lunch. Jag ska sätta mig och kolla efter en ny telefon till äldsta dottern och en nu surfplatta till yngsta dottern medan jag dricker kaffe :) Ska försöka massera genom kroppen sen också med hjälp av både massagepistol, boll och foamroller.
 
Beställt en telefon och en surfplatta. Hatar att köpa sådana grejer, är för dåligt insatt och riskerar att köpa skit 😅 Men jag försökte läsa på och jämföra så vi får hoppas det duger åt tjejerna. Dom har själva sparat ihop pengar och kommer betala största delen själva :)
 
Ja, visst är det EXTRA mörkt idag? Har fortfarande alla stjärnor, ljusstakar och granen tänd, samt några smålampor i ena hörnet av vardagsrummet. Oftast släcker jag ett tag mitt på dagen, men idag har jag inte känt det behovet alls...

Har städat lite grann, och ätit av gårdagens lasagne till lunch + ett glas vin :) .
Ja jag upplever det så faktiskt!
 
Väntar på att få hämta paket från instabox. *otålig* Ser Gränsbevakarna Kanada. Det svider i ögonen. De sågar sten ute på gården. Behöver dammsuga men har ont så hoppar över det idag.
Har duschat och haft fuktmaski ansiktet. Skönt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 220
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 168
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
732
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp