Den var blekgul, liten och rund Ifall att du glömt bort hur den ser ut...Är avis på alla ni som fått se solen i dag. Enda solen jag sett är på sociala medier och här
(påminner om mig faktiskt )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den var blekgul, liten och rund Ifall att du glömt bort hur den ser ut...Är avis på alla ni som fått se solen i dag. Enda solen jag sett är på sociala medier och här
Igår när William Spetz gästade och han var lite fundersam över det där, sa dom i alla fall att den var helt ren/ny så antar detTittar på musikhjälpen och undrar hur de gör med micken som gästerna pratar i. Vissa håller den ju så nära så de nuddar läpparna med micken. Känns ju inte coronavänligt alls Men de kanske byter den där ”muffen” mellan alla gäster eller något.
Hoppas!Igår när William Spetz gästade och han var lite fundersam över det där, sa dom i alla fall att den var helt ren/ny så antar det
Spänningen stiger om mitt paket kommer ikväll eller inte. Det är inte något akut alls men som sagt idag är tredje dagen det ska komma
Fastnat i tullen?Systerdotters paket har varit på Arlanda sen 29/11. Kundtjänst på postnord kunde varken svara på varför eller när det kommer.
Spänning i vardagen
Vet inte, de kunde inte ge mer info än vad vi hittat på nätet.Fastnat i tullen?
På jobbet har våra paket från icke-EU land ibland fastnat i tullen på Arlanda. Vi får heller aldrig någon information förrän vi själv börjar jaga paketen och då visar det sig oftast vara fast där.Vet inte, de kunde inte ge mer info än vad vi hittat på nätet.
Hur får man tag i det då? Kundtjänst kunde inte hjälpa oss.På jobbet har våra paket från icke-EU land ibland fastnat i tullen på Arlanda. Vi får heller aldrig någon information förrän vi själv börjar jaga paketen och då visar det sig oftast vara fast där.
Jag vet inte hur vi fått reda på det det brukar bli vaktmästaren som fixar med leveranser osv men flera gånger när det tagit konstigt lång tid att få paket har det visat sig vara pga det. Till slut har det kommit fram men vet tyvärr inte hur. Kanske finns info på tullverket? Känns ju konstigt att inte kundtjänst kan ge er mer info dock.Hur får man tag i det då? Kundtjänst kunde inte hjälpa oss.
Aja, nu kan det lika gärna ligga eftersom hon som skulle ge det i julklapp åker hem på fredag så det är för sentJag vet inte hur vi fått reda på det det brukar bli vaktmästaren som fixar med leveranser osv men flera gånger när det tagit konstigt lång tid att få paket har det visat sig vara pga det. Till slut har det kommit fram men vet tyvärr inte hur. Kanske finns info på tullverket? Känns ju konstigt att inte kundtjänst kan ge er mer info dock.
Drygt!!Aja, nu kan det lika gärna ligga eftersom hon som skulle ge det i julklapp åker hem på fredag så det är för sent
Yep, speciellt eftersom det beställdes i början av november.Drygt!!