Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att du inte är jag. Min stubin är kort. Jag hade nog fått ett utbrott.....Har varit och handlat, valde bussen eftersom den alltid är gles. Det trillade på ett gäng snorungar! Ca 12-13 som trots att det fanns mycket gott om utrymme klumpade ihop sig just vid dörren. Chauffören sa först till dem att släppa dörren, sedan att inte stå precis där folk skulle av. De ignorerade honom naturligtvis och hånade honom dessutom ljudligt (bl.a genom att härma att han bröt). Han försökte slänga av dem men nepp, de ignorerade honom totalt och han kunde inte göra något mer utan fick köra vidare medan de högljutt hånade honom mer.
Hade det kommit i tidningen hade det varit stackars lilla Kalle 12 år som blev avslängd av den elaka chauffören och det är en skandal och företaget ser mycket allvarligt på det och har tagit honom ur tjänst och ska utreda det. Hade jag haft lite mer civilkurage hade jag också sagt till snorungarna att gå av. Grr
Hrm....låter lite som min "matlagning" idag.... Kokade pasta. Hällde den i ugnsfast form, och sedan på med en burk "Pasta bake" och lite hyvlad ost över. Tjugo minuter i ugnen. Färdigt !Lagar lite mat. Eller... Vet inte hur mycket matlagning det är när man kokar makaroner (som jag i och för sig ska vända i köpt pesto med soltorkade tomater) och steka köpta järpar...
Eller synd...Tur att du inte är jag. Min stubin är kort. Jag hade nog fått ett utbrott.....
Jag menar, prioriteringar för fan.
För mig går det verkligen i vågor. Först gör jag typ allt i fyra fem dagar, sen lever jag på mackor i två...Hrm....låter lite som min "matlagning" idag.... Kokade pasta. Hällde den i ugnsfast form, och sedan på med en burk "Pasta bake" och lite hyvlad ost över. Tjugo minuter i ugnen. Färdigt !
Typ såhär?Hade miljoner saker i händerna så testade google assistant eftersom jag bara var tvungen att komma ihåg att göra en grej 15.40.
Jag: Hej Google, Påminn mig klockan 15.40 om X.
Google Assistant: Javisst! När vill du bli påmind?
Jag: Klockan 15.40.
Google Assistant: Javisst, när vill du bli påmind?
Jag: ...? 15.40.
Google Assistant: Javisst! Du blir påmind om Klockan 15:40, klockan 15.40.
Eh tack? Jag vet ju vad det rör sig om i alla fall, så ingen ko på isen men snurrigt blev det.