Nä precis, jag kan skruva ihop ett ikeakök i sömnen.Nej, jag förstår inte heller vad som kan vara så svårt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä precis, jag kan skruva ihop ett ikeakök i sömnen.Nej, jag förstår inte heller vad som kan vara så svårt.
Nä precis, jag kan skruva ihop ett ikeakök i sömnen.
Min hade nog inte haft några problem med det heller, men jag vill gärna att så lite som möjligt ska vara tvång eller att jag bara sätter henne i situationer utan att hon är bekväm med det.
Hade samma tänk när vi tränade på att åka bur. Tränade länge på att hon självmant ska gå in och tycka det är en positiv sak, i stället för att göra som säkert även det hade funkat och bara putta in henne/stoppa in henne. Nu kastar hon sig in i buren och sitter sen och purrar i den, känns bättre då för matte
Ja, jag är världens fjantigaste
Nä precis, jag kan skruva ihop ett ikeakök i sömnen.
Jag är på gång att skicka ett livsavgörande sms känns det som. Borde inte ta det på sms men jag är för feg
Önska mig lycka till
Jag har en kollega som bara brukar ha på golvvärmen i badrummet som enda värme under vintern i sin lägenhet.Jag äter chips och kollar på Vinterstudion Ska kolla en stund till och sen gå upp och lägga mig. 26-åringen, som jobbar imorgon, har redan lagt sig. (Och fryser säkert eftersom jag är den enda värmekällan i sovrummet )
Det gjorde min mamma också när jag hade två kompisar hemma som skulle sova över.Älskar min kompis mamma. Hon är som ett stort barn och gör allt det där som "alla andra" föräldrar säger att man absolut inte får göra
Senaste grejen var att hon startade ett vattenkrig med barnen innomhus för att de skulle byta om från pyjamas
Skrivit under.Jag vill uppmana alla att skriva under Amnestys aktion för att stoppa Irans avrättning av svenska medborgaren Ahmadreza Djalali, läkare och forskare i katastrofmedicin. Snälla, skriv under nu. Det är sista dagen för aktionen idag. https://www.amnesty.se/agerahub/aku...svensk-iranske-ahmadreza-djalalis-avrattning/
Skrev just under och fick 20 av mina spelvänner att skriva på.Jag vill uppmana alla att skriva under Amnestys aktion för att stoppa Irans avrättning av svenska medborgaren Ahmadreza Djalali, läkare och forskare i katastrofmedicin. Snälla, skriv under nu. Det är sista dagen för aktionen idag. https://www.amnesty.se/agerahub/aku...svensk-iranske-ahmadreza-djalalis-avrattning/
SMHI lovar rejäla plusgrader och regn närmaste tio dagarna.
Jävla skitår.