Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast Vallentuna har väl mera pendeltåg (roslagsbanan) än tunnelbana? (Säger jag med risk för att skämma ut mig själv.)Träffande beskrivning, tycker jag ändå .
//numera utflyttad (till ett län utan tunnelbana) från Vallentuna.
Fast Vallentuna har väl mera pendeltåg (roslagsbanan) än tunnelbana? (Säger jag med risk för att skämma ut mig själv.)
Jag vet, jag stör mig på när folk säger pendeltåg om roslagsbanan också Och ändå så använde jag det då någon tidigare skrev det i tråden Jag skäms!Roslagsbanan är inte pendeltåg! Men ja, helt sant, buss och Roslagsbanan!
Jag hade dock min far i Vårberg/Farsta, och gick i gymnasiet i Johanneshov (Blåsut) och kompisar längs diverse linjer, så jag har åkt jäkligt mycket tunnelbana (och buss, pendeln, Roslagsbanan...) ändå i mina dagar och är väl bekant med lukten.
"Dra mig baklänges."Roar mig med att läsa i en lista med svenska idiomatiska uttryck och tänker mig hur en tex engelsman skulle reagera på dem
Typ "Det blev pannkaka av alltihop."
"What pancake? There's no pancake!!"
Man ser att det är en inomtullare som kör SUV då de har lågprofildäck på bilen.
Bor de på Östermalm?Och har ar det nastan uteslutande unga latino man som kor SUV med lagprofildack.