Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åt upp de sista räkorna ikväll. Är så jäkla trött och pallar inte till soptunnan 1 km bort. Vill inte ha räkrester i soptunnan inna. Så nu har jag dubbelplastat soppåsen och hängt den på en spik i taket av trappen vid ytterdörren. Snyggt som fan! Hoppas inga fåglar attackerar den så det ligger sopor över halva tomten imorgon. :nailbiting::laugh:
 
Fast Vallentuna har väl mera pendeltåg (roslagsbanan) än tunnelbana? (Säger jag med risk för att skämma ut mig själv.)

Roslagsbanan är inte pendeltåg! :arghh: Men ja, helt sant, buss och Roslagsbanan! :up:

Jag hade dock min far i Vårberg/Farsta, och gick i gymnasiet i Johanneshov (Blåsut) och kompisar längs diverse linjer, så jag har åkt jäkligt mycket tunnelbana (och buss, pendeln, Roslagsbanan...) ändå i mina dagar och är väl bekant med lukten. :angel::p
 
Roslagsbanan är inte pendeltåg! :arghh: Men ja, helt sant, buss och Roslagsbanan! :up:

Jag hade dock min far i Vårberg/Farsta, och gick i gymnasiet i Johanneshov (Blåsut) och kompisar längs diverse linjer, så jag har åkt jäkligt mycket tunnelbana (och buss, pendeln, Roslagsbanan...) ändå i mina dagar och är väl bekant med lukten. :angel::p
Jag vet, jag stör mig på när folk säger pendeltåg om roslagsbanan också :rofl: Och ändå så använde jag det då någon tidigare skrev det i tråden :o Jag skäms!
 
Borde sovit för länge sedan, men bara för att jag var väl förberedd och tog på mig pyjamasen kl åtta (på kvällen) så blev jag för ovanlighetensskull inte vansinnestrött och glömde istället helt bort sovtiden.
Fasar för mycket jobbigt uppvaknande imorgon :nailbiting: så logisk som jag är sitter jag och förhalar sänggåendet ännu mer så jag blir ännu tröttare imorgon :idea: :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 317
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 158
Senast: Scandi
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
27 28 29
Svar
562
· Visningar
26 581
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 225
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp