Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis kommit hem efter en väldigt härlig tur med hästen en helt perfekt hösteftermiddag :love: Sånt in man leva på länge :heart

Kom dock på när jag varit ute en halvtimma eller så att jag glömt ta på mig hjälmen :nailbiting::crazy: Alltså, jag har alltid hjälm när jag rider, cyklar, åker slalom osv. Så jag fattar inte hur jag bara kunde glömma den? :confused: Måste varit mössan som kändes hjälmig eller något.
 
Ännu en dag till ändå på psyk. Ska förhoppningsvis ha möte med folk imorgon om hur behandlingen ska läggas upp både här och sedan hemma. Då skulle jag få bli av med vaket också.
Men får se om det blir så.
Jag kämpar på iallafall!

Jag tycker du är så himla duktig och att du borde vara så stolt över dig själv! Det måste ju vara svårt nog att göra sig av med benzo även när man mår bättre. Så att du kämpar som du gör både med det och ditt mående är så bra jobbat! Heja dig! :bow: :heart
 
Precis duschat, och gjorde en upptäckt. Mina tuttar har typ gått upp i rök :confused: Jag fick bröst tidigt och har sen dess ALLTID haft stora bröst, och alltid hatat dem with a passion. Nu har de tydligen flyttat och lämnade kvar... Två hudfärgade skinnväskor, typ :rofl::confused: Känns skumt. Jag saknar dem inte, men är inte så förtjust i de här tomma små påsarna heller :cautious:

Nu ska jag iallafall kolla på youtube tills det är läggdags om 1,5-2 timmar.
 
Tror ni de spelar roll vilken typ av nypon man äter? Den grovmalda till hästar är ju billigare än kapslar på hälsobutikerna 🙂
 
Hästarna har även blivit skodda, Geisli uppförde sig väldigt bra. Jag fick till och med beröm för hur välhanterad han var :up:

Den hästen som han först sa verkade snäll var Dream (storhästen/travaren) :sneaky:. Han blev dock varnad och fick märka lite hur hon är med nya människor... hon har aldrig sparkat någon här, men hon är ett rött sto på riktigt ;)
 
Apropå kommunaltrafik och orter, hittade den här i min telefon nu. Alltså förlåt, men HUR KUL?!?! :rofl:

FAF68FF8-0023-4DE6-82F8-C3234793C334.webp
 
Det har varit en riktigt finhöstdag; sol och härligt krispig luft 😍. Passade på att njuta av de sista solstrålarna från hästryggen; pållan var härligt pigg 😍. Det har inget sagts om frostnatt men här hemma tror jag nog vi får räkna med det 🤪, snart dags att stalla in hästarna ☺. Efter middag med älskling njuter han av soffhäng och netflix och brasa och jag av ett skönt bad😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 321
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 165
Senast: Scandi
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
27 28 29
Svar
564
· Visningar
26 644
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 225
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp