Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SUV och piké trodde jag närmast häckade i innerstan, för att kunna köra över trottoarkanterna och göra fulparkeringar.
I bland undrar jag verkligen vad det är för lukt på tunnelbanan. Luktar typ konserverad människa?
Lite fis, lite armsvett, parfym, dålig andedräkt, dåligt tvättade kläder, fotsvett, barn, med mera...
Jag kanske har dåligt luktsinne men inte precis den lukten kanskeI bland undrar jag verkligen vad det är för lukt på tunnelbanan. Luktar typ konserverad människa?
Lite fis, lite armsvett, parfym, dålig andedräkt, dåligt tvättade kläder, fotsvett, barn, med mera...
Bilen höll på att dö på E4ran precis.
Blev rädd känner jag nu är hemma igen o försöker lugna mig...
https://www.ikea.com/se/sv/p/len-madrasskydd-vit-40143304/Japp, ungefär så. Min norrorts-snobbiga sambo vill inte sitta på sätena med sina fina byxor.
Jag tror inte det går. Jag brukar länka till bilder som redan är uppladdade någon annanstans.Hur lägger man in bilder här på Bukefalos vid PM?
Ok tack!Jag tror inte det går. Jag brukar länka till bilder som redan är uppladdade någon annanstans.
Du kan lägga in bilder direkt från mobil eller dator, iaf i trådar.Ok tack!
I bland undrar jag verkligen vad det är för lukt på tunnelbanan. Luktar typ konserverad människa?
Nej, ingen större skada skeddFast han refererade till dina muskler. Jag hade verkligen inte tagit det så hårt
Jag sitter aldrig på sätena och tar aldrig i något, står och balanserar och endast skosulorna nuddar någon del av tunnelbanan.Japp, ungefär så. Min norrorts-snobbiga sambo vill inte sitta på sätena med sina fina byxor.
Du har helt rätt! De blandar ihop oss med dom därSUV och piké trodde jag närmast häckade i innerstan, för att kunna köra över trottoarkanterna och göra fulparkeringar.
Visst är det så! Jag tog en promenad med en vän igår som bor något hus ifrån mig, hon och hennes snubbe har börjat kika på radhus utanför stan. Hon själv är från Småland och allt utanför tullarna är svarta hål för henne, så hon är neutral och kan tänka sig att flytta åt alla håll. Hennes kille är dock från söderort och när hon frågar varför de inte tittat nåt norr om stan så svarar han: "Det går bara inte"
Jag som kommer från kreativa kretsar har alltid tänkt norrort som ganska fyrkantigt och snobbigt. Sen träffade jag sambon som är där ifrån och.. kan väl inte direkt säga att den fördomen motbevisades
Vore ju super om man kunde ha de där fotona som rör på sig som i Harry Potter, då hade den passatDen här ska jag fasiken förstora upp och skriva ut!
Jag laddar upp bilden på imgur och kopierar länken. Sen klickar jag på den lilla bilden på raden ovanför skrivfältet och klistrar in länken därHur lägger man in bilder här på Bukefalos vid PM?