Mineur
Moderator
Vi försökte men vågar inte chansa tyvärr, det var så himla mycket splitter överalltFinns det lite kvar utan glas? Det behövs inte mycket för att sätta igång en surdeg igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi försökte men vågar inte chansa tyvärr, det var så himla mycket splitter överalltFinns det lite kvar utan glas? Det behövs inte mycket för att sätta igång en surdeg igen
Men recept för *bliiiip*! Lät hur gott som helst!
Alltså hon är ju bedårande!
Så göllig! Vad heter underverket?
Alltså hon är ju bedårande!
Så göllig! Vad heter underverket?
Men recept för *bliiiip*! Lät hur gott som helst!
Underbart!Isis Efter den egyptiska gudinnan enligt mig, efter terroroganisationen enligt särbon
Grundrecept bananmuffins:
3 bananer
3 ägg
3 dl havregryn
1-2 msk bakpulver
Ringla i lite honung
Mixa ihop på nåt vis. In i muffinsformar, 180 grader i ugn 20 min.
Nu hällde jag i lite kanel, kardemumma och färska blåbär i smeten och det blev hur jäkla gott som helst. Kan EJ fatta att nåt så ljuvligt också kan vara nyttigt. Äter dessa till frukost och mellis just nu.
3 bananer
3 ägg
3 dl havregryn
1-2 msk bakpulver
Ringla i lite honung
Nu hällde jag i lite kanel, kardemumma och färska blåbär i smeten och det blev hur jäkla gott som helst. Kan EJ fatta att nåt så ljuvligt också kan vara nyttigt. Äter dessa till frukost och mellis just nu.
3 bananer
3 ägg
3 dl havregryn
1-2 msk bakpulver
Ringla i lite honung
Tack, de där ska jag prova, särbon älskar banan och blåbär. Kan tänka mig att det blir gott med en klick vaniljkesella också
Jag kan skicka lite torkad surdeg på posten (det ska gå att aktivera den igen men har inte testat själv), du bor väl också i Skottland? Det är från min Albert som är ca två år.Vi försökte men vågar inte chansa tyvärr, det var så himla mycket splitter överallt
I en del nya lägenheter betalar man för vattnet.En fördel med att bo i lägenhet: Obegränsat med varmvatten. Frös in i märgen så tog en lååång varm dusch.
Men vad snäll du är (hade ingen aning om att du fanns i Skottland förresten)! Sambon är en sådan där jobbigt sansad typ och är inte alls lika upprörd över detta som en annan ( ) utan verkar tycka det är helt okej att börja om från början, så jag tror han satsar på att sätta igång en ny bara. Han beskriver det själv som "a fun challenge" Men tusen tack ändå, jag hör av mig om det blir aktuellt!Jag kan skicka lite torkad surdeg på posten (det ska gå att aktivera den igen men har inte testat själv), du bor väl också i Skottland? Det är från min Albert som är ca två år.
Tur han tog det med roMen vad snäll du är (hade ingen aning om att du fanns i Skottland förresten)! Sambon är en sådan där jobbigt sansad typ och är inte alls lika upprörd över detta som en annan ( ) utan verkar tycka det är helt okej att börja om från början, så jag tror han satsar på att sätta igång en ny bara. Han beskriver det själv som "a fun challenge" Men tusen tack ändå, jag hör av mig om det blir aktuellt!