Precis satt mig i soffan efter en mysig skogspromenad med snubben i skogen under uppehållet. Så mysig dag idag trots regn, luften kändes frisk ute! Ska värma lite goa taco-rester och mysa resten av söndagen, skönt med höst nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste att du stör dig lite på grannarna för att du får ont i höfterna av stolen du sitter på och tänkte att det var en märklig anklagelseHar skrivit ungefär hälften av en inlämningsuppgift och funderar på om jag ska ta och göra i ordning en kopp te till.. Stör mig lite granna på att jag får så ont i höfterna av stolen jag sitter på, men det finns ingenstans bättre att sitta och skriva
Jag läste att du stör dig lite på grannarna för att du får ont i höfterna av stolen du sitter på och tänkte att det var en märklig anklagelse
Haha! Alltså jag avskyr mina grannar då de är... Något speciella. Men tyvärr kan jag inte skylla mina onda höfter på dem :PJag läste att du stör dig lite på grannarna för att du får ont i höfterna av stolen du sitter på och tänkte att det var en märklig anklagelse
Men du har inte någon annan stans du kan sitta? Eller kan du sätta en kudde eller något liknande på stolen? Det låter inte som en så bra arbetsställning om du får ont av den
Myran håller ställningarna och det finns ingenstans att ta sig än förbi en hund om den skulle lyckas ta sig ur köket mot mitt sovrum. För hoppningsvis tar den sig ut och vågar sig inte tillbaka.Har roat Myran i köket ikväll, jag not so much.
Hon har visat stort intresse för vad som kan finnas under kyl och frys så jag tog flugsmällan och vispade runt med den några gånger och öppnade diskbänksluckorna bara för att se en råtta förvinna ner i ett hål! Jag hittade stålull som jag körde ner i hålet och hällde på ättika. Myran var fortsatt intresserad av kyl och frys så jag vispade mer med flugsmällan och hittade en till råtta som försökte ta sig ut men som inte vågade chansa på att hoppa fram pga Myran.
Nu levde jag rövare, tog in hundarna och Grimm snusade och morrade dovt och jag hoppas den sista råttan lyckades ta sig ut innan jag möblerade om i stålullen och hällde på mer ättika. I morgon ringer jag Anticimex.