Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du investera i en höj- och sänkbar kontorsstol att ha vid köksbordet? Jag har också tvingats sitta sådär obekvämt och oergonomiskt när jag pluggade och det är ju verkligen inte bra för kroppen.Haha! Alltså jag avskyr mina grannar då de är... Något speciella. Men tyvärr kan jag inte skylla mina onda höfter på dem :P
Vill helst sitta vid ett bord, så då blir det köksbordet. Har ett skrivbord inne på mitt rum, men dit räcker inte riktigt wifi'et och jag har inte kommit överens med manicken som ska få det att räcka längre.
Det hade varit en bra lösning, men tyvärr har jag inte de ekonomiska möjligheterna. Får se hur jag löser det framöver, till våren när jag skriver uppsats ska jag nog försöka sitta mer på campus eller se hur det lokala biblioteket har det.Kan du investera i en höj- och sänkbar kontorsstol att ha vid köksbordet? Jag har också tvingats sitta sådär obekvämt och oergonomiskt när jag pluggade och det är ju verkligen inte bra för kroppen.
Sen ska jag nog leta upp lite övningar att köra i mikropauser för att få igång kroppen lite också!Det hade varit en bra lösning, men tyvärr har jag inte de ekonomiska möjligheterna. Får se hur jag löser det framöver, till våren när jag skriver uppsats ska jag nog försöka sitta mer på campus eller se hur det lokala biblioteket har det.
Vad trist, det suger att en ska behöva sitta och ha ont för att en är fattigDet hade varit en bra lösning, men tyvärr har jag inte de ekonomiska möjligheterna. Får se hur jag löser det framöver, till våren när jag skriver uppsats ska jag nog försöka sitta mer på campus eller se hur det lokala biblioteket har det.
Så typiskt! Du har säkert redan utvärderat möjligheten, men det går inte att flytta skrivbordet? Eller kanske bara skrivbordsstolen om den är bättre?Haha! Alltså jag avskyr mina grannar då de är... Något speciella. Men tyvärr kan jag inte skylla mina onda höfter på dem :P
Vill helst sitta vid ett bord, så då blir det köksbordet. Har ett skrivbord inne på mitt rum, men dit räcker inte riktigt wifi'et och jag har inte kommit överens med manicken som ska få det att räcka längre.
Skulle inte säga att jag är fattig, men har andra utgifter (skor och headset) som ligger högre i prioritering. Ont om pengar snarare, men så att jag klarar migVad trist, det suger att en ska behöva sitta och ha ont för att en är fattig
Har ingen stol till skrivbordet och det går tyvärr inte att flytta. Egentligen skulle jag ju säkert bara kunna ta tag i och försöka lösa wifi-situationen..Så typiskt! Du har säkert redan utvärderat möjligheten, men det går inte att flytta skrivbordet? Eller kanske bara skrivbordsstolen om den är bättre?
Ah sorry, missförstog det då. Hoppas att det löser sig för dig så att du slipper ha ont i fortsättningen!Har ingen stol till skrivbordet och det går tyvärr inte att flytta. Egentligen skulle jag ju säkert bara kunna ta tag i och försöka lösa wifi-situationen..
Du kanske kan lägga till olja, raps eller olivolja när det passar. Fungerar på hästar, hundar och tunna ungar åtminstone. Oliver är bra också.Mina byxor sitter allt lösare och flera har börjat hasa ner. Rotade fram ett par jag inte haft på många många år. De satt perfekt.Normalt sett hade det varit tacksamt att jag gått ner men nu är det ofrivilligt. Vården säger att jag nog ska försöka hålla vikten nu. Ovan situation för en som varit tjock hela livet.
Jag har börjat lägga till mer spannmål. Äter lite mer bröd och pasta.
Alltihop kompliceras av att jag är diabetiker och att jag har njursvikt. Jag ska begränsa mjölk och mejeriprodukter, kött, ägg och ost.
Inte så mycket vikthöjande återstår.
Mina byxor sitter allt lösare och flera har börjat hasa ner. Rotade fram ett par jag inte haft på många många år. De satt perfekt.Normalt sett hade det varit tacksamt att jag gått ner men nu är det ofrivilligt. Vården säger att jag nog ska försöka hålla vikten nu. Ovan situation för en som varit tjock hela livet.
Jag har börjat lägga till mer spannmål. Äter lite mer bröd och pasta.
Alltihop kompliceras av att jag är diabetiker och att jag har njursvikt. Jag ska begränsa mjölk och mejeriprodukter, kött, ägg och ost.
Inte så mycket vikthöjande återstår.