Sitter och dricker lite te och väntar på att dagens första föreläsning ska dra igång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet, jag vet Jag är hyfsat lugn när det gäller det mesta, men inte när det gäller marsvinen. De är det viktigaste jag har.Inget bra att oroa sig hela tiden. Stjäl energi och livskvalitet..... Men vet, är tyvärr likadan själv och jobbar med det! . Hoppas allt går bra .
Jag vet, jag vet Jag är hyfsat lugn när det gäller det mesta, men inte när det gäller marsvinen. De är det viktigaste jag har.
Bara tio. Två pojkpar och en liten flock med kastrat och fem honor. De är omplaceringar allihopa.Hur många har du? ,
Bara tio. Två pojkpar och en liten flock med kastrat och fem honor. De är omplaceringar allihopa.
Allting är relativt, eller vad heter det? Bland mina marsvinsbekanta så är tio inte speciellt många . Det finns fullständigt enorma mängder marsvin på begagnatmarknaden.Haha "bara" . Mysigt . Har själv aldrig haft marsvin men min ena kusin har haft två .
Allting är relativt, eller vad heter det? Bland mina marsvinsbekanta så är tio inte speciellt många . Det finns fullständigt enorma mängder marsvin på begagnatmarknaden.
Gjorde han? Tyckte han mest var som politiker är jämt. Vill inte ge ett rakt svar, klappar sig själv på axeln och duckar svåra frågor. Partiledardebatter är alltid under all kritik när ingen vågar säga bu eller bä innan de känt av vindflöjeln innan. Se bara på vänstern. När det kom till kritan så blir det nog ingen misstroendeförklaring när han blev lite ställd mot väggen.Tittar på partiledardebatten och är glad att Per Bolund gör ett bra jobb. Heja!
laktris ska tydligen höja blodtrycket ganska snabbt? kanske inte skadar i alla fall
Det är inte farligt som så att det kan ge sjukdomar som högt gör men givetvis mindre bra om du får så lågt att du riskerar att svimma, kan ju gå riktigt illa om du sitter på hästryggen tex. Drick ordentligt, ät gärna salt .
Jag dricker ordentligt, och åt saltlskrits så sent som igår Så det verkar inte hjälpa. Eller så hade det varit ännu lägre annars, är ju förstås inte omöjligt
Men raringen då, varför är du inte hemma och vilar upp dig? heartMisstänker att min magkatarr är tillbaka, och har just nu en usel dag och mår som en sönderanvänd disktrasa. Ont överallt. Huvudet är inte med.
Min räddning är ridskolan i kväll. Räknar minuter och försöker jobba på.
Jag är tacksam om det är som du säger (är vänster själv), hade haft mycket svårt att förlåta en missförtroendeförklaring som ev lett till en regering med SD iGjorde han? Tyckte han mest var som politiker är jämt. Vill inte ge ett rakt svar, klappar sig själv på axeln och duckar svåra frågor. Partiledardebatter är alltid under all kritik när ingen vågar säga bu eller bä innan de känt av vindflöjeln innan. Se bara på vänstern. När det kom till kritan så blir det nog ingen misstroendeförklaring när han blev lite ställd mot väggen.