Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har hällt i mig en kanna te och försöker nu förbereda mig på några jobbiga samtal som måste göras, har minnesproblem så måste sitta och göra en punktlista först så jag inte glömmer något viktigt. Men inser nu, lite försent, att jag nog skulle börjat på den där listan för några dagar sedan så jag kan lägga till saker när jag kommer ihåg dem, sitta och knåpa ihop det på en halvtimme är det stor risk att jag ändå glömmer något viktigt... :meh:

Tittar på partiledardebatten och är glad att Per Bolund gör ett bra jobb. Heja!
Gjorde han? Tyckte han mest var som politiker är jämt. Vill inte ge ett rakt svar, klappar sig själv på axeln och duckar svåra frågor. Partiledardebatter är alltid under all kritik när ingen vågar säga bu eller bä innan de känt av vindflöjeln innan. Se bara på vänstern. När det kom till kritan så blir det nog ingen misstroendeförklaring när han blev lite ställd mot väggen.

laktris ska tydligen höja blodtrycket ganska snabbt? kanske inte skadar i alla fall :)
Det är inte farligt som så att det kan ge sjukdomar som högt gör men givetvis mindre bra om du får så lågt att du riskerar att svimma, kan ju gå riktigt illa om du sitter på hästryggen tex. Drick ordentligt, ät gärna salt :).

Jag dricker ordentligt, och åt saltlskrits så sent som igår :cautious: Så det verkar inte hjälpa. Eller så hade det varit ännu lägre annars, är ju förstås inte omöjligt :p

Hemarbete idag. Känns som en helt ok dag. Sov prima utan mediciner!
Riktigt trist väder ute men mår bättre idag än på länge.
Hunnit med en hel del i stallet nu på morgonen/förmiddagen. Ska läsa och lämna in en uppgift och sen vore det bra att börja förbereda lite mer inför vintern. Ta in utemöbler osv.

Gjorde han? Tyckte han mest var som politiker är jämt. Vill inte ge ett rakt svar, klappar sig själv på axeln och duckar svåra frågor. Partiledardebatter är alltid under all kritik när ingen vågar säga bu eller bä innan de känt av vindflöjeln innan. Se bara på vänstern. När det kom till kritan så blir det nog ingen misstroendeförklaring när han blev lite ställd mot väggen.
Jag är tacksam om det är som du säger (är vänster själv), hade haft mycket svårt att förlåta en missförtroendeförklaring som ev lett till en regering med SD i :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: Tilly_85
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
5 394
Senast: pepp
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
6 995
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30