Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För jag behöver ridkolan i kväll Då är det värt att plåga sig.Men raringen då, varför är du inte hemma och vilar upp dig? heart
Förstår inte varför han ska hota med det gång på gång men inte vågar i slutändan. Har lite svårt att ta ”darret-på-rösten” Sjöstedt seriöst. Fast ser fram emot nästa valrörelse. Tror det kommer bli kaos och panik och låg nivå från både högern och vänstern.Jag är tacksam om det är som du säger (är vänster själv), hade haft mycket svårt att förlåta en missförtroendeförklaring som ev lett till en regering med SD i
Du tror inte det är latin då?Lunchpaus sen handledning. Då kanske vi kan förstå lite mer för nu känns det som grekiska...
Blev lite chockad när jag vaknat och öppnar instagram och får se att Volvotrucks officiella instagramkonto delat en av mina bilder och följer nu mig.
Snacka om att jag vaknade till.
Visa bifogad fil 58518
Det där var ett snyggt foto!Blev lite chockad när jag vaknat och öppnar instagram och får se att Volvotrucks officiella instagramkonto delat en av mina bilder och följer nu mig.
Snacka om att jag vaknade till.
Visa bifogad fil 58518
Ja det var det.Vad kul!
Tack, vet jag delade det i fototråden här på buke dagen när jag tog det.Det där var ett snyggt foto!
Nope! Den här gången är det bidragskalkylering och markarbeteskostnade kopplade till AMA, det är mer grekiskaDu tror inte det är latin då?
Förstår precis hur hon tänkte, jag hade nog svarat samma sak!Messade grannen som sitter på pass i skogen. Undrade om jag skulle kunna få köpa ben om de skjuter nåt. Både till mig som soppbas och till hunden.
Hon frågade något förundrad om inte älgben är större än hunden
Fick förklara att jag inte menade ben som i fötter utan som i skelett. Fick asgarv tillbaka.