Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är hungrig men har hållit mig än så länge för att kunna hämta en vagn vid kl 13, bara några minuter kvar ... sen lunch! :bump:

Blev lite chockad när jag vaknat och öppnar instagram och får se att Volvotrucks officiella instagramkonto delat en av mina bilder och följer nu mig. 👀
Snacka om att jag vaknade till.

8FEFF1AE-1C27-40DA-AA21-3771AE93DF7D.webp

Jag är tacksam om det är som du säger (är vänster själv), hade haft mycket svårt att förlåta en missförtroendeförklaring som ev lett till en regering med SD i :crazy:
Förstår inte varför han ska hota med det gång på gång men inte vågar i slutändan. Har lite svårt att ta ”darret-på-rösten” Sjöstedt seriöst. Fast ser fram emot nästa valrörelse. Tror det kommer bli kaos och panik och låg nivå från både högern och vänstern.

Jobbade 8 till 11:30 och kastade mig hem och har sen suttit på ett helt bortkastat seminarium. Vi hade sjukt mycket läsning till det här seminariet och han pratade mest om det vi ska läsa till nästa seminarium och de två skönlitterära texterna. *suck* Jag hade alltså kunnat läst 100 sidor istället och hängt med lika bra.

Messade grannen som sitter på pass i skogen. Undrade om jag skulle kunna få köpa ben om de skjuter nåt. Både till mig som soppbas och till hunden.

Hon frågade något förundrad om inte älgben är större än hunden :D
Fick förklara att jag inte menade ben som i fötter utan som i skelett. Fick asgarv tillbaka.

Messade grannen som sitter på pass i skogen. Undrade om jag skulle kunna få köpa ben om de skjuter nåt. Både till mig som soppbas och till hunden.

Hon frågade något förundrad om inte älgben är större än hunden :D
Fick förklara att jag inte menade ben som i fötter utan som i skelett. Fick asgarv tillbaka.
Förstår precis hur hon tänkte, jag hade nog svarat samma sak! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
394
Senast: Tilly_85
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
12 13 14
Svar
275
· Visningar
5 384
Senast: pepp
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
6 970
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar