Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen fantastisk helg att vänta - ryggskott sedan i torsdags som bara blir värre. Rollator nästa.
Väldigt mycket usch! Har gråtit en liten skvätt och barnet har gråtit en väldigt lång skvätt. Får gå och försöka knö undan sänghelvetet så gott det går så vi förhoppningsvis kan ha någonstans att sova.
Hade du bott närmre kunde du fått mina, jag blir bara åksjuk!Är hos en kompis och ska sova över. Testat VR-glasögon för första gången, riktigt häftigt. Sjukt sugen på att skaffa egna.
Imorgon ska jag iväg och titta på när hon rider för sin tränare.
Jag kan tänka mig köpa dem om du vill sälja, beroende på typ och pris.Hade du bott närmre kunde du fått mina, jag blir bara åksjuk!
Anmäl till Blocket? Varan är inte vad den utannonserades som och att det saknas delar eller är i sämre kondition än förväntat utufrn bilderma i annonsen.Följetongen om sängdramat fortsätter, fick just ett argt och långt meddelande från gubben att jag var fräck som hade mage att klaga, att han var snäll som sålde till så lågt pris (snäll mot vem? jag betalade exakt summan angivet i annonsen) och han kunde minsann begärt mångdubbelt (synd han inte gjorde det, då hade jag aldrig svarat), sedan någon lång harang om att han fått köpa nya sängar själv och betalat si och så mycket för nya madrasser (och?), och som topping på surkartsbakelsen slängde han in en liten anklagelse att jag inte klarade av att ta hand om mina barn och borde söka hjälp (har bara ett barn som jag klarar av att ta hand om alldeles utmärkt, tack för omtanken, kunde dock behöva lite hjälp för har vissa svårigheter med att hantera såhär mycket surgubbefasoner på en dag).
Känner mig mest såhär just nu...
Edit: kan ju tillägga att jag betalade absolut inte något superbilligt vrakpris utan högst ordinärt pris för begagnad säng.