Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle kolla vilka bokstavskombinationer som är spärrade på reg. skyltar. Noterar att PMS är spärrat. :D
Även ETT, TRE, SJU, FEM är spärrade men inte TVÅ, NIO och TIO. Två kanske går bort pga Å:et men varför är inte alla räkneord på tre bokstäver spärrade :confused:
 
Jag kan fortfarande inte glömma gårdagens konstighet....

Har inte kört mindfulness på bra länge, men igår lade jag mig på soffan och letade upp en kroppscanning som jag har sparad på datorn. En nedladdad ljudfil. När programmet var över tänkte jag att jag skulle kolla om det gick att få detaljerad info om pulsen under tiden jag hade kört programmet. Så jag öppnade min Fitbit-app i telefonen. Det första jag ser är en ny liten "flik" som undrar om jag vill "registrera mindfulness"..... :eek:O_o

HUR gick det till..... :confused:??? Lite kusligt...... :nailbiting: Pratar ALLT med varandra.....????
 
Skulle kolla vilka bokstavskombinationer som är spärrade på reg. skyltar. Noterar att PMS är spärrat. :D
Även ETT, TRE, SJU, FEM är spärrade men inte TVÅ, NIO och TIO. Två kanske går bort pga Å:et men varför är inte alla räkneord på tre bokstäver spärrade :confused:

Nio och tio är spärrade för att regskyltar inte har I :)
 
Ligger inne på psyk sedan igår. Blir bara tills på torsdag. Är lite väl konstigt folk här denna gång, så kommer nog inte hitta någon att prata med. Några av dom pratar inte alls utan pekar bara. Svårt att föra en konversation då. 🙄

Tar dag för dag iaf och försöker se det som ett vilohem.

Men en kompis kommer att titta till Shino iaf, så det löser sig. Bra med en hamster, klarar sig på mat och vatten så är den nöjd. Speciellt nu när han inte är så tam än är han väl glad att slippa mig. 😅
 
Har skrivit lista som jag ska ha med mig till mötet jag ska ordna. Mamma har lovat att hon ska lyssna och ge tips på hur jag ska göra, i bland är det skönt att ha en så saklig och "torr" mamma känslomässigt - i bland är det en nackdel. Just nu fördel.

Stämt min kalimba och spelat en liten stund. Har på mig mina mysigaste kläder. Plockat iordning lite, och sitter nu och dricker te och äter blåbärskladdkaka.

Känns lite bättre men fortfarande jobbigt just nu, hoppas att en tung sten släpper när jag väl får säga vad jag tycker på det där mötet. Försöker vara så snäll mot mig själv som jag bara kan vara.
 
Skönt för ryggen med lite lagom med rörelse en kort sväng för att plocka lite svamp 😊. Fick sällskap av en stallkompis och hund och så fick pållan hänga på istället för att helvila i hagen innan hon fick komma in och äta hö 😊. Nog för SMHI fick rätt att det skulle regna, skulle dock tro de hade skapligt fel med mängden med tanke på hur blött det var precis överallt 🙃. Så det var gott med färdig fisksoppa och svampsmörgås i regnrusket :). Nu dags att krypa till sängs, läsa och sova :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 317
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 158
Senast: Scandi
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
27 28 29
Svar
562
· Visningar
26 581
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 225
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp