Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens ungar *skakar på huvudet*
Jag försökte introducera o'boy med vanlijglass i till min, för det gjorde jag och min bror när vi var små - mitt barn var lika konstig som dina
Stor kramMår Inge vidare. Regnar så in i.
Trodde jag fått punka för bilen betedde sig konstigt och slirade. Kan ha varit pga all vatten också. Såg sen ingen konstigt på däcken.
Nu har jag nyss storbölat när jag kom hem - gäller att matcha vädret 🕳
Dagens ungar *skakar på huvudet*
Jag försökte introducera o'boy med vanlijglass i till min, för det gjorde jag och min bror när vi var små - mitt barn var lika konstig som dina
Skulle kolla vilka bokstavskombinationer som är spärrade på reg. skyltar. Noterar att PMS är spärrat.
Även ETT, TRE, SJU, FEM är spärrade men inte TVÅ, NIO och TIO. Två kanske går bort pga Å:et men varför är inte alla räkneord på tre bokstäver spärrade
LutfiskMin unge gillar kapris, oliver och lutfisk. Det sistnämnda med massa kryddpeppar
Lutfisk
Det här blir bara värre och värre...
Åh, lutfisk som är SÅ gott..... Med MASSOR med béchamelsås och stark senap..... MUMS !!Senast vi firade jul tillsammans med mina föräldrar klämde hon och pappa i sig en hel jäkla lutfisk (Jag och mamma är mer normala och äter inte lutfisk.)
Åh, lutfisk som är SÅ gott..... Med MASSOR med béchamelsås och stark senap..... MUMS !!
Senap?Åh, lutfisk som är SÅ gott..... Med MASSOR med béchamelsås och stark senap..... MUMS !!
Ja! Typ en sådan här ungefär:Senap?
Håller med om att lutfisk är gott (eller egentligen är det väl mest såsen som är det, fisken i sig är ganska smaklös) men ska ju vara bechamelsås med massa kryddpeppar i och kokt potatis till
Skulle kolla vilka bokstavskombinationer som är spärrade på reg. skyltar. Noterar att PMS är spärrat.
Även ETT, TRE, SJU, FEM är spärrade men inte TVÅ, NIO och TIO. Två kanske går bort pga Å:et men varför är inte alla räkneord på tre bokstäver spärrade