Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skitsvårt att komma upp ur sängen idag :arghh: Vaknat flera gånger, legat vaken med ångest osv så inte alls utvilad nu. Men ska släppa ut hästarna så jag måste sätta fart. Sen är det full rulle till typ 21 ikväll, fattar inte hur jag ska orka :crazy:
 
Vaken, eller nåt. Sitter och äter frukost iallafall och katt och hund har fått mat. Ska leta fram nåt till marsvinen också.

Har tagit upp blod och klövar från frysen. Hoppas det inte tänker regna så mycket idag utanjag kan lägga spår åt hunden som hon kan få gå senare i em. Ev att jag ska lägga ett litet åt kompisens jämthund också. Den är bara runt 8-9 månader så det blir enkelt åt honom när det är första gången :)
 
Vaknade vid tre av mardrömmar, försökte somna om men låg istället och grät i två timmar till minnen av gamla trauman. Gav upp sömn och har nu klätt mig, borstat tänder och diskat gårdagens disk. Mår bättre nu.

Justdeja, loggade in igår efter en lite längre bukepaus och fick trofén 6 år på buke, hm... har varit bukefalist i minst 15 år :cautious: så går det när man har kasst minne och tar pauser, man måste skapa ny användare och missar massa troféer :cry:
 
Denna ständiga ambivalens :banghead:
Idag är en dag då jag VILL "bli frisk" från ätstörningsmonstret, men idag är också dagen jag börjar med en ny medicin där nedsatt aptit är väldigt vanligt :meh: Och jag vill inte riskera att INTE kunna prova medicinen nu när jag äntligen ska få testa :crazy:
 
Marsvinen har fått frukost, och Sonja har fått sin morgonmedicin. Idag är sista dagen för henne att få smärtstillande efter kastreringen.

Själv dricker jag kaffe och försöker vakna. Jag är inte morgonpigg.
 
Ugh, ska iväg på kund, region och samarbetspartnermöten hela dagen och ska med tidigt tåg. Kom på när jag kom i säng inatt att jag glömt parkera om bilen och det är parkeringsförbud idag. Fick gå upp i ottan och leta parkering, höll på hur länge som helst i världens minsta ficka. När jag kom hem inser jag att jag har alla mina skor på jobbet. Fick gå upp till vinden och rota runt och hittade tillslut ett par. De hade såklart tappat klacken. Så nu är jag på väg i kostymklänning, gympaskor, solpuder eftersom min rouge var slut (?!) och maskor i strumpbyxorna eftersom det Såklart. Inte. Fanns. Några. Hela. Just. Idag.

JAAAAAAAA men god morgon då.
 
Ugh, ska iväg på kund, region och samarbetspartnermöten hela dagen och ska med tidigt tåg. Kom på när jag kom i säng inatt att jag glömt parkera om bilen och det är parkeringsförbud idag. Fick gå upp i ottan och leta parkering, höll på hur länge som helst i världens minsta ficka. När jag kom hem inser jag att jag har alla mina skor på jobbet. Fick gå upp till vinden och rota runt och hittade tillslut ett par. De hade såklart tappat klacken. Så nu är jag på väg i kostymklänning, gympaskor, solpuder eftersom min rouge var slut (?!) och maskor i strumpbyxorna eftersom det Såklart. Inte. Fanns. Några. Hela. Just. Idag.

JAAAAAAAA men god morgon då.

Haha men fy fan vilket oflyt! Lider med dig.
 
Så här nära var jag att krocka med en älg imorse. 👀
Jag har alltid sagt att om jag måste krocka med en älg vill jag helst göra det med lastbil. Idag var det minst sagt nära, tack och lov för bra reaktionsförmåga och bromsar.

3E56777D-F87F-4835-9561-730A664B313D.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 321
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 165
Senast: Scandi
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
27 28 29
Svar
564
· Visningar
26 644
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 225
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp