Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens ungar *skakar på huvudet*
Jag försökte introducera o'boy med vanlijglass i till min, för det gjorde jag och min bror när vi var små - mitt barn var lika konstig som dina
Enkel V finns tydligen inte heller på regskyltar
Ugh, ska iväg på kund, region och samarbetspartnermöten hela dagen och ska med tidigt tåg. Kom på när jag kom i säng inatt att jag glömt parkera om bilen och det är parkeringsförbud idag. Fick gå upp i ottan och leta parkering, höll på hur länge som helst i världens minsta ficka. När jag kom hem inser jag att jag har alla mina skor på jobbet. Fick gå upp till vinden och rota runt och hittade tillslut ett par. De hade såklart tappat klacken. Så nu är jag på väg i kostymklänning, gympaskor, solpuder eftersom min rouge var slut (?!) och maskor i strumpbyxorna eftersom det Såklart. Inte. Fanns. Några. Hela. Just. Idag.
JAAAAAAAA men god morgon då.
Haha men fy fan vilket oflyt! Lider med dig.
Så här nära var jag att krocka med en älg imorse.
Jag har alltid sagt att om jag måste krocka med en älg vill jag helst göra det med lastbil. Idag var det minst sagt nära, tack och lov för bra reaktionsförmåga och bromsar.