Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tränat, kvällsfodrat och duschat efter att ungarna lagt sig. Nu blir det gött att krypa ner i renbäddad säng och lyssna på ljudbok en stund. Kommer somna från den, som alltid 😅 Men jag slappnar av så gött när jag ligger och lyssnar en stund och somnar gött sen.
 
Det verkar helt omöjligt att sova inatt. Detta är det sista jag behöver just nu :arghh:

Jag vet i alla fall varför. Jag är stressad och uppjagad för att jag känner att min energi och tid inte räcker till. Blev totalt uppskrämd idag inför provet av läraren på grund av några saker läraren sa. Jag vet att det var till hela klassen och inte mig personligen, men jag tog det personligt som vanligt och nu är jag jättestressad för att jag inte får ihop min energi och tid till allt jag behöver (och vill!) göra. Dessutom känns det som att jag inte kan någonting eftersom vi blev påkastade det där dokumentet med två sidor frågor att svara på också och hälften har läraren aldrig ens nämnt. Nu är jag arg på mig själv också för att jag inte bara kan släppa det utan läter det påverka hela min natt också :(
 
Jag och sambon har försökt borra hål i betongväggen på bottenvåningen i en veckas tid nu.... , för plugg och skruv, så vi kan hänga upp saker på väggen.
Totalt omöjligt!

Tog precis av batteriet för att ladda och såg då att borrmaskinen är inställd på väggskruv och inte på slagborr funktionen :grin: säkert varit det hela veckan med.. typiskt oss liksom att inte se det förrän nu:meh::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 317
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 158
Senast: Scandi
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
27 28 29
Svar
562
· Visningar
26 581
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 225
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp