Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har också målat till en riktigt ”best of the 90’s” lista idag! Har fan glömt bort hur bra Backstreet Boys och Spice Girls var. SJUKA hits 🥳🥳🥳

Jag har inte glömt för jag har aldrig slutat lyssna 🤷‍♀️ Men ja, BSB alltså, HERRE! Bäst då, bäst nu. De levererar fortfarande bra musik och levererar fortfarande på scen, såg dem förra året. Definitivt ett utan vår tids bästa band och jag skäms inte ens för att säga det.

#BSB4evah
 
Har du kollat om du kan få låna ett tyngdtäcke av sjukvården? Det brukar ofta kosta mindre än att köpa ett själv eller inget alls. Annars finns det, som andra redan sagt, tyngdtäcken man kan köpa som inte är jättedyra :)

Här (västra götaland) krävde de en NPF-diagnos för att få låna ett tyngdtäcke när vi frågade för lite mer än ett år sen, men jag har hört nu att de lättat lite på kraven nu. Jag fick i alla fall inte låna ett tyngdtäcke pga ingen diagnos då, så lite i protest tog mamma och pappa beslutet att själva bekosta det och jag tycker att det har hjälpt :up:

Nej, visste inte att det fanns som alternativ. Kanske ska fråga om det nästa gång jag ska till sköterskan då!
 
Det var både en uggla och en räv :love::)
Råkade skrämma dem men de måste verkligen ha varit på samma ställe. Undrar om de hade råkat på varandra av en slump och att de helt enkelt satt och skrek på varandra :rofl:

Jag höll på att få en kattuggla i huvudet när jag var ute och gick med hunden och hästen förut 😅 Inte första gången. Dom brukar vara rätt närgångna på kvällarna när dom jagar.
 
Alltså. Är i CHOCK. Sambon ligger med hörlurarna på och ögnar igenom lite serier inför jobb i morgon, och andas SÅ HÖGT. Jag kunde inte låta bli att skratta tillslut för jag undrade vad han höll på med. Så han plockade ur en hörlur och undrade vad jag skrattade åt, och jag sa ”Ursäkta jag vill inte vara DEN flickvännen men du andas helt orimligt högt!” och han svarade ”Ah, sorry jag vet, jag tänker inte på det när jag har hörlurar på” och jag svarade att men vaddå han andas ju aldrig högt annars heller, jag har iaf aldrig hört det på våra 3 år ihop. Då svarade han ”Det är för att jag alltid andas genom munnen. Jag har trånga näsborrar. Borde operera det.” sen pluggar han i hörlurarna igen.

Eeeeh O_o Jag har så många frågor.
 
Och som av en händelse hittade jag denna
05035ED3-19B0-4564-8572-4EE205C0F8C1.webp
 
Den ungdomliga grannen dansade just in till denna:


... och vrålade ”GODMORGON”!!!!

På tal om dygnsrytm :rofl:

Den där fick vi spela in musikvideo till när jag gick estet på gymnasiet. Jag tyckte det var solklart att jag skulle vara galen rödhårig. Hello liksom? Bo brainer ju! 🤷‍♀️
Men icke! Övriga tyckte jag var ”den enda med klass”. Så jag fick ha i brunsvart akvarellfärg i hela håret och vara Posh spice. Minns fortf lukten av färgen och hur håret knastrade av det. Fick försöka tvätta ur det i ett handfat. 😂
 
Sovdags.
Vi har precis ätit macka hela familjen. Ungen vägrade somna och fick sen fram till pappa att han var hungrig. Tur vi är lediga imorgon.
 
Jag har fasen aldrig sett så stor pizza! En normalstor penna ligger bredvid. Och ni ser ju underlagets strl i förhållande till pizzan. Som alltså var för en person. 😱
Sa till sambon att om han äter hela springer jag naken genom Friends. Han fick ge upp trots mkt motiverad. 😂
5F134B2D-85F5-4B2D-9285-19AEC28627E4.webp
 
Tidigare idag fick vi ett dokument på två sidor (normal texttyp, storlek 11) med istuderingsfrågor som vi förväntas vara klara med imorgon. Trodde att det var ett skämt så jag har inte börjat än utan prioriterat annat under eftermiddagen, det var visst inte ett skämt/missförstånd.

Trodde att jag kunde lite i alla fall, men efter att ha tittat på instuderingsfrågorna inser jag att jag kan INGENTING.

Tror jag går och lägger mig istället, godnatt! 💤

Hoppas att det går snabbt att svara på frågorna så att jag hinner göra det på bussen. MvH alltid ute i god tid... ⏱
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 315
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 129
Senast: Scandi
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
27 28 29
Svar
562
· Visningar
26 565
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 225
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp