Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser folk i kollektivtrafiken varje dag som bär mask, de kanske kom hit hela högen?Det är ju så det är tyvärr. Det finns inga masker någonstans.
Vi letar som tokar efter masker för damm, och masker för att jobba med plast (polystyren) på jobbet. Slut överallt.
Men man ser aldrig någon på tunnelbanan med masker?
Senaste veckan har sambo och jag målat om det gamla "dormet" på bottenvåningen. Från gris rosa till warm white... Brukade inrymma 4 single sängar avskärmade med garderober... för tjejer som jobbade på ranchen som jag var manager för....
Och idag flyttade vi äntligen in vårt biljardbord vi köpt 2nd hand
Visa bifogad fil 57485
Vad kul att läsa Bra jobbat!Hoppla . Ett år sen (längesen vi var iväg) jag hade på mig mina vita ridbyxor och visst vet jag att jag har blitt fetare men asså se ut som en stoppad korv (de kommer på, så illa är det åtminstone inte ) är ju inte snyggt sååå rider i mörka helt nya ridbyxor idag istället. Vitt är ju absolut inte tvunget (jag tycker dock det ser mest stilrent ut) och skönt att slippa bli smutsig DIREKT.
En lyckad pay and jump med guldhästen ❤. Nöjde oss ju med två rundor på lätta 50 cm och vi åkte hem med två superfina rosetter och gott självförtroende . Är ju ett år sen så jag var som vanligt nervös när folk tittar men andra rundan kopplade jag bort allt utom den roliga banan och red på bättre och fick beröm för ridningen, jätteskoj verkligen! Sen blev det att dela på en pizza till lunch; den sedvanliga "pay and jump-pizzan" .
Kanske. Alla maskbärare är hos dig Har nog bara sett 2-3 stycken sedan jag började åka igen i mitten på juni.Jag ser folk i kollektivtrafiken varje dag som bär mask, de kanske kom hit hela högen?
Vad kul att läsa Bra jobbat!
Bara för felskrivningen tidigare så undrade jag vad frukten banan hade med saken att göra.Tack och kom ihåg banan, höll bara näästan på att missa ett; himla många svängar .