Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Misärväder ute (dvs kring nollgradigt och rätt så tätt snöfall = lär vara moddigt och snorhalt efter vägen) och jag måste åka och handla, så medan bilen får stå på värmare en stund sippar jag julmust och kikar på lite mord och död :up:
 
Lyckades äta frukost utan att skrika av smärta. Alltid nåt. Iofs åt jag svinäcklig äggröra med cremefraise och drack ljummet kaffe. Fyfan. Fick i mig hälften innan jag fick ngn form av kväljningar.
Sen ringde ungdomliga grannen i panik och skulle babbla om att hon blivit dumpad av sin snubbe (sker varje vecka) och på frågan om jag var hemma svarade jag ”nej”. Fick dåligt samvete light men orkar inte lägga halva dagen på att vara psykolog. Nu försöker jag vara extremt tyst 🤫 här hemma
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 650
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 060
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
368
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp