Jag kanske är skyldig! Så flugjävlarna blåser bort
Försöker också tänka så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kanske är skyldig! Så flugjävlarna blåser bort
Kan de inte skrapa samtidigt som de pratar eller klarar inte män det
Vilrum finns. Säng, med sängkläder. Inte bytta på 3 år, skulle inte kunna ligga på det om jag så var hemlös.Har ni inget vilrum/akutrum?
Det är väl också något som "ska" finnas?
Vilrum finns. Säng, med sängkläder. Inte bytta på 3 år, skulle inte kunna ligga på det om jag så var hemlös.
Ta hem och tvätta? (och räkna arbetstid på det)Vilrum finns. Säng, med sängkläder. Inte bytta på 3 år, skulle inte kunna ligga på det om jag så var hemlös.
Vågar inte göra på eget bevåg, men det skulle vara en idé.Ta hem och tvätta? (och räkna arbetstid på det)
Förresten, om jag ska träna med hästen på onsdag och absolut inte vill bli yr och klen och må konstigt då. Går det att säga nåt om när jag absolut senast måste äta ordentligt? Liksom, "räcker" det att äta ordentligt några timmar innan eller behöver kroppen t.ex. 24 timmar eller så på sig för att "komma igång och må bra"?
Alltså, jag menar inte att jag då ska tänka "då behöver jag inte äta innan xxx" utan att jag kan säga åt mig själv som ett ultimatum att "äter jag inte senast xxx så får jag inte träna på onsdag".
Jahopp öppet krig med grannarna nu då för något JAG inte gjort.
Jag bad dem ta hand om kadaver som låg utanför deras port.
De sa att de gjorde det = ärendet utagerat för mig.
Nu påstår de att det är jag som anmält dem till kommunen *suck*
Precis fått x antal meddelanden från frun i huset och jag får sätta mig på fingrarna för att inte skriva något dumt tillbaks.
Försöker lära min kära man att man inte behöver stanna och stå still för att diskutera saker eller prata. Man kan gå eller göra annat under tiden...
Åh, han kanske är på väg hemDet är väl gamle Einar som flappar med vingarna
Ja alltså det där såg jag också i våras när de skulle göra om en gata i stan En jobbade och minst två tittade påSom de som vidgade min väg utanför - alltså ett proffs företag under kontrakt med kommunen. Tog en halv evighet att vidga en kort gata. Råkade titta ut genom fönstret och en person låg på knä och dunkade lite i en gatsten och runt om honom stod det fyra män och verkade diskutera antingen stenen eller något annat.
Vem är EinarÅh, han kanske är på väg hem