Tvestjärt?Nu börjas det.
Förra året fick jag in massor, hittade två i kylskåpet. Nu hittade jag en i lampknappen.
De driver mig till vansinne.
Visa bifogad fil 55166
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvestjärt?Nu börjas det.
Förra året fick jag in massor, hittade två i kylskåpet. Nu hittade jag en i lampknappen.
Visa bifogad fil 55166
Jag har en väldigt rund och fin karaktärHar du ingen karaktär? (En av mina favoritkollegor brukar säga att han har karaktär men en mycket dålig sådan )
Nu börjas det.
Visa bifogad fil 55166
Jag orkar inte mer nu Råkade titta i spegeln när jag borstat tänderna och tvättat ansiktet och sånt och tydligen räckte det för att bryta ihop Man vet att det är illa när man är så ful att man bryter ihop av att se sig själv
Fast i ärlighetens namn så är det inte pga fulhet utan nån grej jag har just med att se mig själv och allt blir på nåt sätt "öververkligt" och sjukt obehagligt. Svårt att förstå om man inte känner igen känslan tror jag.
Varför flaggar folk idag? Kan inte se att det är någon högtidsdag?
Jag känner igen den även om det var längesedan nu. Lite som om att man inte tror det är en själv i spegeln (typ så har det känts för mig iaf).
Japp, förra året va rekord. Är lite orolig att ja kommer få se flera inne i år också. Orkar inte me dom.Tvestjärt?? Samma här
Begravning?
Tvestjärt?? Samma här
40 minuter tills jag ska jobba. Fick ett sms igår om att den jag jobbar med och dess familj corona-testats igår och väntar på resultat... har inte hört nåt än.
Det är förmodligen en vanlig förkylning då risken borde va liten att det kommit till ön. Å andra sidan har våra (qld) gränser stänngt igen för folk från Sydney cbd och helt klart har många därifrån kastat sig på flyg upp hit och i hela qld innan gränsen stängde för att slippa "bli inlåsta" (fast sydney är inte i lock down 4 som melbourne just blivit igen. Men de befarar att det kommer).
Så risken är ju att smittan kommer hit....
Om så, så lär hela ön isoleras i 2 veckor minst och det vore ju tråkigt...