Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är fascinerad av morgon-hurtiga personer! Som städar innan nio, eller till och med springer innan frukost! :laugh: jag har självmant vaknat 0730 (är alltså relativt morgonpigg) och är ganska stolt över att ha klätt på mig och släppt ut hönsen 🤷
Brukar inte städa så tidigt ;) Men tänkte det var bäst att göra det direkt, så jag inte prokrstinerar det resten av dagen :o
 
Jag är fascinerad av morgon-hurtiga personer! Som städar innan nio, eller till och med springer innan frukost! :laugh: jag har självmant vaknat 0730 (är alltså relativt morgonpigg) och är ganska stolt över att ha klätt på mig och släppt ut hönsen 🤷
OM jag ska få något gjort så är det morgon/förmiddag som gäller för mig. Är så på jobbet också. Annars rinner det bara ut i sanden......
 
Att göra saker på morgonen är det bästa som finns! Älskar att gå upp tidigt och vara produktiv :D :o
Jag skulle också vilja vara produktivare, men det kommer runt 11-15, då får jag mest gjort. Efter 18 händer ingenting alls, om jag inte tvingar mig till det heller. :laugh: tiden 8-10 sitter jag bara och väntar på att kroppen ska bli sugen på att röra sig. Det är ett oerhört slöseri med tid egentligen, men jag har accepterat att min kropp vill ha det så.
Mvh sitter i ridbyxor och väntar på att klockan ska bli 10.00 :angel:
 
Tack för att "hurtigprat" förresten :) ! Nu har jag precis städat en stor del av huset :D . Den fina solen har gått i moln och nu blåser det mer igen..... Kanske bara att ta och vänja sig i stället för att oja sig över det :cautious: ??
 
Jag är vaken och har faktiskt dammsugit, dammat, torkat ur kylskåpet och packat!

Nu ligger jag här i schäslongen och dricker kaffe

3D0DC25E-7825-489F-9EAB-750230562C0E.webp
 
Senast ändrad av en moderator:
På tal om allmänbildning, är det kanske någon här som kan klura ut vad det kan tänkas stå i den här födelseboken? "Attest till stat. (statliga?) ?? byrån 20/7 1911". Vilken byrå :confused: ??
Skärmbild (524).png
 
Vi sitter i Scandinavium och väntar på att dagens andra klass ska starta.

Jag är lite grinig för att det enda jag har shoppat till mig själv är strumpor men jag har inte hittat något jag behöver eller kan tänka mig att vilja ha :( (Det sistnämnda är alltså något som är såpass billigt att det motiverar ett inköp.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 102
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp