Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortfarande förkyld med bättre idag. Slöar framför skidskytte och kollar på båtbilder från förra året. Vill ha vår nu.
 
Strumpor är ju klassiskt när man är på GHS. Annars tyckte jag det var lite dåligt utbud på mässan i år. Men likväl fick jag med mig det jag skulle, bortsett halstäcke och maskkit

Mässan har krympt. Åtminstone upplevde vi det så.
Maskkit säljs till mässpris hos det märke jag brukar använda, även om de inte är på mässan :)
 
Vad SUR man blir när saker inte funkar :meh: ! Nu står det vatten i vedförrådet igen, och jag tänkte att jag kunde pumpa ut det. Vi har en dränkbar pump, som vi använde för 3-4 år sedan sist (för att tömma den grävda brunnen). Sedan har pumpen bara legat i förrådet ute, men det tålde den väl förmodligen inte. Startar inte..... :wtf:
 
Jag skulle också vilja vara produktivare, men det kommer runt 11-15, då får jag mest gjort. Efter 18 händer ingenting alls, om jag inte tvingar mig till det heller. :laugh: tiden 8-10 sitter jag bara och väntar på att kroppen ska bli sugen på att röra sig. Det är ett oerhört slöseri med tid egentligen, men jag har accepterat att min kropp vill ha det så.
Mvh sitter i ridbyxor och väntar på att klockan ska bli 10.00 :angel:
Jag var helt tvärtom pre-väggen! Utpräglad nattuggla som kunde börja laga mat, städa, plugga kl 23 på kvällen.
Nu går jag och lägger mig kl 19.30 och är världens morgonmänniska :D mycket märkligt.
 
Jag är FRI!! Hade som mål att vara klar med uppgifterna innan kl 15, och se på fan - jag lyckades.
Känner mig ödlan i Bernard och Bianca, som öppnar sin bur med svansen!

Åh, jag hittade honom! Frank heter han ju :love:


Tillägg: Gud vad länge sen jag såg den..! Först hörde jag bara rösten i huvudet och kunde inte alls placera vad den kom ifrån. Har nog inte sett filmen på 20 år. Konstiga saker man minns ändå :D
 
Jag är FRI!! Hade som mål att vara klar med uppgifterna innan kl 15, och se på fan - jag lyckades.
Känner mig ödlan i Bernard och Bianca, som öppnar sin bur med svansen!

Åh, jag hittade honom! Frank heter han ju :love:


Tillägg: Gud vad länge sen jag såg den..! Först hörde jag bara rösten i huvudet och kunde inte alls placera vad den kom ifrån. Har nog inte sett filmen på 20 år. Konstiga saker man minns ändå :D
Han är så BEDÅRANDE :love:
 
Åkte av hästen på markarbeteslektionen idag, han är inte så trygg i vinden och idag blåser det riktigt ordentligt igen. Han var väldigt på tårna och galopperade helst genom travserierna :cautious: Tränaren tyckte att hon aldrig sett honom så fin som idag och visst, han var fin även om det kändes som att han skulle explodera när som helst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 102
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 788
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp