Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Selmas nya favorit ställe
20200223_112306.webp
 
Har ont i kroppen. Dagen började bra med kortare ritt ute i helt ok väder. Men efter det har jag röjt i skogen -plockepinn och det känns i kroppen.
Fortfarande hur mycket som helst att ta rätt på. Fokus på att få bort de som ligger i stora skogshagen. Resten är inte så akut med. I natt hade tre stora träd vält och igår var det fyra. Utanför är det så många så de har jag inte räknat men med dem utanför kan jag vänta med till sommaren i värsta fall om jag inte hinner under våren.
 
Vi sitter i Scandinavium och väntar på att dagens andra klass ska starta.

Jag är lite grinig för att det enda jag har shoppat till mig själv är strumpor men jag har inte hittat något jag behöver eller kan tänka mig att vilja ha :( (Det sistnämnda är alltså något som är såpass billigt att det motiverar ett inköp.)

Strumpor är ju klassiskt när man är på GHS. Annars tyckte jag det var lite dåligt utbud på mässan i år. Men likväl fick jag med mig det jag skulle, bortsett halstäcke och maskkit
 
Har ont i kroppen. Dagen började bra med kortare ritt ute i helt ok väder. Men efter det har jag röjt i skogen -plockepinn och det känns i kroppen.
Fortfarande hur mycket som helst att ta rätt på. Fokus på att få bort de som ligger i stora skogshagen. Resten är inte så akut med. I natt hade tre stora träd vält och igår var det fyra. Utanför är det så många så de har jag inte räknat men med dem utanför kan jag vänta med till sommaren i värsta fall om jag inte hinner under våren.
Hur många sekundmeter blåste det hos dig :nailbiting:O_o ??
 
Dottern och ponnyn leker i solen på ridbanan. Jag promenerar häst varvat med betespauser. Nu är han svullen hela insidan vb men inte varm eller öm 🤷‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 102
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 788
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp