Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästarna matade (ute) och stallet färdigfixat. Det lutar nog åt att de får komma in nästa gång det är dags för mat igen. Det är verkligen VIDRIGT ute....... :wtf: Sedan tror jag knappast att en shettis och en haflinger precis fryser. Det är inte speciellt kallt alls, och de har rejält med päls. Men även sådana hästar lär väl tröttna på konstant spöregn!
 
Hästarna matade (ute) och stallet färdigfixat. Det lutar nog åt att de får komma in nästa gång det är dags för mat igen. Det är verkligen VIDRIGT ute....... :wtf: Sedan tror jag knappast att en shettis och en haflinger precis fryser. Det är inte speciellt kallt alls, och de har rejält med päls. Men även sådana hästar lär väl tröttna på konstant spöregn!
Mina shettisar rusar in när vädret är såhär...
 
Har kollat lite på GHS. Ligger på sängen och surfar. Har insett att jag bara läser nyhetssidor, Facebook och buke. Tråkigt. Kanske skulle leta reda på någon rolig blogg att följa :idea: Eller läsa böcker. :angel:
 
Förlåt, men vilket jäkla resonemang?! En sådan person skulle jag aldrig ens fundera på att anställa och praktiken ska väl ändå delvis vara en inblick i arbetslivet.
Lägg fram det från ett eventuellt arbetsgivarperspektiv så kanske hen förstår.
Som arbetsgivare hade jag skickat hem en sådan redan dag två. Totalt ointressant att ens försöka lära något. Kan person inte lära sig komma i tid, vad vill den då lära sig på en praktik?
 
Vi sitter i Scandinavium och väntar på att ponnyklassen ska börja :)
Vi har shoppat lite: en fleecetröja till 26-åringen, en hoodie till dottern och framförallt dotterns födelsedagspresent: ridstövlar :D
 

Bifogade filer

  • IMG_20200222_112656.webp
    IMG_20200222_112656.webp
    81,3 KB · Visningar: 70
Hade Olaplex i håret i morse men är förkyld så orkar egentligen inte tvätta ur det... Jaja det får väl sitta i tillsvidare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 104
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp