Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och stör mig på att jag inte kan se helgens CF-tävling. En av årets största tävlingar och den streamas bara på en amerikansk betalsida som är helt värdelös! Skaffade ett konto förra året men lyckats ändå inte se tävlingen :rage:
 
Helt omotiverat gnäll: jag har ju varit döende i veckan, på corona-nivå. Jag håller på att återuppstå. (@tornblomma liknade mig vid Jesus 🤷).

Men! Jag är inte frisk nog för att ha energi, så jag ORKAR inte göra något vettigt. Har varit vaken sen 0630 helt i onödan. Dessutom har sambon den stora fräckheten att vara på 40-års fest ett dygn. Dom åkte alltså hemifrån 07.00 för att sitta på En frusen sjö och pimpla. Helt obegripligt, han hade kunnat vara hemma och serva mig. Jag är till exempel hungrig och har ingen som kan ge mig mat. Oförskämt av honom.
 
Varit vaken sän 6 på morgonen, försöker hitta någonstans att åka till för att fotografera lite men vädret är uselt!
 
Skönt med ledig helg och sovmorgon meeeen så bara måste det blåsa hårt igen. Blåst storm nästan hela veckan för fan. Så less på helvetet. Vill fortfarande ha snö och minusgrader! Jaja. Mysigt med braskamin tänd och nu ska jag fixa god frukost och kaffe :).
 
:/ jo... Jag "får" inte åka av hälsoskäl, är ledsen, men måste man avstå så känns det ju som rätt år iaf... :/

Ska åka Blåbärsloppet på lör istället :).
Ledsen att du inte får åka. Är man inställd på det och tränat så spelar ju inte vädret så stor roll. Men du får försöka se det så ändå. Vet inte om du kollar men det ser bedrövligt ut.

Åkte några km igår där jag befinner mig men det var vääääldigt vingligt. Tror vasaklistermärkena på skidorna är ditklistrade i någon dröm för inte kan jag ha åkt alla dessa mil. 🤔😁
 
Ledsen att du inte får åka. Är man inställd på det och tränat så spelar ju inte vädret så stor roll. Men du får försöka se det så ändå. Vet inte om du kollar men det ser bedrövligt ut.

Åkte några km igår där jag befinner mig men det var vääääldigt vingligt. Tror vasaklistermärkena på skidorna är ditklistrade i någon dröm för inte kan jag ha åkt alla dessa mil. 🤔😁

Nej, absolut. Vädret har man glömt när starten går.
Jo, jag kollar o ser tråkigt ut. Hade det varit fina förutsättningar hade jag inte pallat kolla :p.
Usch, det är otäckt när det är isigt!
 
Nej, absolut. Vädret har man glömt när starten går.
Jo, jag kollar o ser tråkigt ut. Hade det varit fina förutsättningar hade jag inte pallat kolla :p.
Usch, det är otäckt när det är isigt!
Jag tycker ju det är läskigt när det inte finns snö runtom. Jag har aldrig ramlat så jag riskerat åka utanför men ändå. Jag får lite som höjdskräck men i 'fara ut i skogen'-form. 🙄
 
Jag tycker ju det är läskigt när det inte finns snö runtom. Jag har aldrig ramlat så jag riskerat åka utanför men ändå. Jag får lite som höjdskräck men i 'fara ut i skogen'-form. 🙄

Har aldrig heller gjort de, eller jo gjorde de lite light förra träningen faktiskt. Kom en pistmaskin som inte skulle vart där den tiden o jag ville smita förbi i fel spår, men fick styra åt sidan när jag mötte en åkare. Som tur var i låg fart på plan mark då.
 
Sur katt. Är fel sort på blötmaten idag igeeen. Hon pillar dock i sig allt efter en stunds surande.
 

Bifogade filer

  • 20200222_094033.webp
    20200222_094033.webp
    238,5 KB · Visningar: 17
Jag behöver i alla fall inte ha dåligt samvete för att jag sitter inne under en filt och pysslar med släktforskning idag...... ;) Men SNART måste jag bege mig ut och mata hästarna...... :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 104
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp