Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på med ett worddokument med olika bilder från olika till salu annonser med inredningar och grejer som jag gillar, lite kul att se att det finns röda trådar i de bilder man gillar.
Förbereder mig inför framtida boende alltså, snart har jag allt förutom ett boende :cautious::grin:

Hur går det med bostads-letandet? :)
 
Och så vi här, ja det är inte samma sak men kan vara givande ändå att inte behöva styra upp något irl. Här kan man komma närsom, hursom
Så på sätt och vis är ju ingen helt ensam
 
Varit och fikat med taxfrökens husse som fyller 69 år idag, han blev glad för att vi uppvaktade. Han fick rökt hjortkött av oss och vi fick supergod budapeststubbe med hallon. :D Dotterns pojkvän sover över igen, herregud jag börjar vänja mig vid att ha honom här, min lilla unge, hur blev hon så stor att hon har pojkvänner som sover över? :heart
Sonen är allmänt mörbultad efter en dag i skidbacken på friluftsdagen, han gillade det skarpt trots att han aldrig har åkt tidigare, vi är inga snömänniskor och har inte prioriterat skidåkning. Men suveränt att skolan kan ge möjlighet att prova på och han hade fått fantastiskt bra hjälp av en lärare att lära sig åka. :heart Så vi kanske får ta och göra lite resor och åka utför med honom framöver.
 
Wohoo, fick igång mediaspelaren på chromebooken och man verkar kunna skriva på den också utan större besvär. Visserligen ser jag inte mycket men delete är en bra knapp.

Jag har stängt in mig och katten i mitt sovrum så hon får lite lugn och ro i natt med en låda och vatten. Systers katt går runt och är kaxig. Inte så konstigt eftersom det är hennes hus en liten brun väsande sak invaderat.

Barnfamiljer går och lägger sig tidigt har jag konstaterat, kanske därför jag aldrig velat ha barn? :angel:
 
Blev riktigt bitter i natt. Jag ber två personer göra två uppgifter i slutet på dagen, då går båda två och gör en uppgift och sedan så drar dom hem! :wtf: Trött på män.


Känner mig fortfarande bitter en dags sömn och en eftermiddag senare, så ska äta pasta med räkost på. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 104
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp