Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blåser som satan. Igen.
Var så där otäckt och kusligt när jag fyllde på i pannan för en stund sedan. Jag hör vinden i träden men ser inget i mörkret.

Men å andra sidan har jag ett vältvättat högeröra efter att ha träffat en överenergisk och kärleksfull schäferflicka hemma hos grannen. :love:
Det kompenserar en del.
 
Det blåser som satan. Igen.
Var så där otäckt och kusligt när jag fyllde på i pannan för en stund sedan. Jag hör vinden i träden men ser inget i mörkret.
Usch, förstår vad du menar :nailbiting: . Jag har precis varit ute i vind, regn och mörker och nattat hästarna. Visserligen har jag en lampa där ute, men det är ändå kusligt att vara ute. Jag får alltid känslan av att jag inte hör något när det blåser överallt omkring en.....
 
Det blåser som satan. Igen.
Var så där otäckt och kusligt när jag fyllde på i pannan för en stund sedan. Jag hör vinden i träden men ser inget i mörkret.

Men å andra sidan har jag ett vältvättat högeröra efter att ha träffat en överenergisk och kärleksfull schäferflicka hemma hos grannen. :love:
Det kompenserar en del.
Det blåser här med!
Vi har klass 2 varning på vissa platser, med risk för höga vattenflöden. Ån som går här är bara centimeter från att täcka torget och på vissa delar där det varit lite mindre marginal (som ändå är rätt stor enligt mig!) är det redan översvämmat.

Jag är trött på det här vädret nu. Flera personer som tidigare hade strandtomt, har helt plötsligt fått sjötomt :down:
 
Här kom det typ en tornado för en stund sen,trodde den skulle välta huset och det gav sig inte heller på en gång,men till slut la den av.
Jag ska snart rasta hundar, jppie...........eller nä.
 
Håller på med ett worddokument med olika bilder från olika till salu annonser med inredningar och grejer som jag gillar, lite kul att se att det finns röda trådar i de bilder man gillar.
Förbereder mig inför framtida boende alltså, snart har jag allt förutom ett boende :cautious::grin:
 
skulle tömma en musfälla. En riktigt bastant mus som stirrade på mig intensivt. Sen ser jag att den andas :arghh: de ska dö direkt och inte lida! Så fick ta ett vedträ - blid överallt jag ska sedan tömma fällan och den sprattlar till!!!!
Så får typ panik och bankar på den så nu ligger det en död mus och blod överallt.
Har aldrig varit med om en sådan mus som kan överleva så mycket. Det är otroligt och jag är helt slut
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 106
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp