Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, fin!

Ja, man ska använda sina saker! Kanske dags att försäkra dem bara, om du inte har dem försäkrade redan?
JA - man ska använda alla fina saker :) ! Smycken, porslin, textilier, osv. Jag brukar tjata på min mamma för hon har förmågan att köpa på sig en massa fint, och sedan ställa/lägga undan det för att använda det vid något speciellt tillfälle (= i princip aldrig/aldrig).
 
Har bokat bord på Pinchos - ska dit med min närmsta vän nästa fredag. Blir första gången för mig, är lite för taggad efter att ha spanat in vegomenyn! :d

Hoppas du blir nöjd! Jag har bara ätit på Pinchos en gång men då var det jättegott!
Och mysigt där!

JA - man ska använda alla fina saker :) ! Smycken, porslin, textilier, osv. Jag brukar tjata på min mamma för hon har förmågan att köpa på sig en massa fint, och sedan ställa/lägga undan det för att använda det vid något speciellt tillfälle (= i princip aldrig/aldrig).

Eller hur!! Jag har blivit bättre på det, men kan bli ännu bättre.
 
K0272-643-11.jpg

Dödsläcker :love:


Men jag blev påmind om att jag praktiskt taget har en "förmögenhet" runt halsen och ena armleden varje dag :cautious: Men å andra sidan så innebär det ju att jag får användning för dem! :up:

Be aware of Rolex-ligan bara 😵
 
Äter snacks, dricker te och slösurfar. Såg att klättercentret ska ha något evenemang enbart för kvinnor på internationella kvinnodagen, meeen det känns lite som om de tänker att man ska fira den dagen och då blir jag genast rejält skeptisk :meh: (trots att evenemanget i sig lät skitkul)
 
Tycker synd om mig själv 😑. Funderar över vad jag ska göra imorgon. Den dagen var ju vigd för Tjejvasan, men inser väl att det vettigaste är att följa läkarens rekommendationer och avstå 😪. Vet inte om jag pallar se tv-sändningen eller gå ner till mässan/målgången. Blä.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 106
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp