Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du vet att du är hästmänniska när... 😇 Det kan hända att jag köpte bilen igår också, men den behöver väl invigas? Eller? 🙄
 

Bifogade filer

  • 20200222_142214.webp
    20200222_142214.webp
    473,6 KB · Visningar: 40
Är så jäkla nöjd över att ha bokat makens födelsedagspresent inför att han fyller jämt om en månad... Nu gäller det bara att jag lyckas hålla tyst om det också :nailbiting: Min spontana reaktion på att jag lyckades få till en spavistelse med tillhörande djurvakter osv för oss vore att glatt hoppa upp och ned och springa och berätta för honom :rofl:
 
Jobbat en massa extra även denna vecka, fått in tentan, gjort klart det mesta med mina grupper, och ska egentligen sitta med mina anpassningsmallar nu men tar mig en välförtjänt paus.

Snart kommer gäster och jag ska fixa fram te, bullar, nötter och vindruvor. Det får duga idag. Har bett kattfröknarna att bete sig artigt och civiliserat den här gången och låta sig klappas, men vi får väl se.
 
Ska börja på skrivuppgiften men nu tar det emot. 1800-2200 ord om barnboksanalys, genrepedagogik, och svensk språkhistoria. Möööörp. Jag vet inte om jag har varit för strukturerad/läst för mycket litteratur för nu vet jag inte alls var jag ska börja..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 104
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp