Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukar svara med korkade saker, vilket fungerar förvånande bra, typ, "Nä jag vill inte ha barn för mina hundar hatar barn och när dom är döda så är jag för gammal" eller "Nä jag vill inte ha barn, jag vill roa mig med saker jag tycker är roligt, och barn är skittråkiga, det är bara att gå på Ikea i en timma för att mina äggledare ska torka ihop och dö av allt barnskrik." alt. "Nej jag kan inte få barn, blev steril på senaste barnbidragsfredagen när jag skulle handla."


Kör samma metod nu när folk frågar om jag kan andas i korsett. "Nä jag är död så jag behöver inte andas." :angel:

😳😳😳 Alltså, jag har barn men blir sjukt provocerad av såna frågor, det är för fan ett fritt val att inte skaffa barn och inte någon jävla norm???? Och vadå inte tillräckligt smart??? Sjukt smart att göra som man själv vill, puckon skaffar barn för att andra vill.
Jävla jubelidiot till människa, snart kommer jag och hälsar på dig och skäller ut människan. ❤❤❤

Borde kanske ha svarat något i den stilen som @Tonto föreslår :rofl: Eller kanske bara svarat ja på om jag tyckte att jag inte var tillräckligt smart för att få barn (alltså bara den logiken :confused:, gissar/hoppas att det är ett syftningsfel. Jag tvivlar på att man inte kan få barn om man är korkad - vad korkad nu betyder)

Tycker också jag är sjukt smart. :D Vill inte ha barn + skaffar inget = Jag är glad och nöjd. 🤷‍♀️
 
Två lärare gick precis förbi mig och den ena säger till den andra "I can’t find my pants, I just find my girlfriend’s. That’s the level of my problems nowdays"
:rofl:

Han hade i alla fall på sig ett par när han gick förbi... vilket jag är väldigt glad för :D
Om vi tänker brittisk engelska - hur kan du veta? :sneaky::D

Edit: Läser ikapp och inser att jag är långt ifrån först på den bollen. 😅
 
Kramar av dottern funkar dock alltid 😍
received_183946306272178.webp
 
Kvällskaffe o knäckemacka, sedan gåbordspromenad till toan, för tvättning och tandborstning... Det sägs att jag är piggare o gladare... Men idag har jag värk igen, sjukgymnasten försöker peppa mig med att det är träningsvärk, då jag ju faktiskt inte har gått någonting sedan 16 januari, så att jag sprungit som en avlöning igår och idag... är kanske inte så konstigt då att jag har ont...

Uppdatering lite snabbt i dagboken i övrigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 111
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp