Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
En brusten krängningshämmare var resultatet av dagens besiktning, men jag antar att det kunde varit mycket värre (bilen 14 år gammal och har gått drygt 23000 mil). Det är nog ingen dyr grej, om jag förstår rätt?
 
Jag köpte en i samma modell för några år sedan. Billig och väldigt skön. Sitter ju lite bättre om man inte bara ska ligga still och sola.

Låter som en snygg kombo!

FÖ var det samma överdel som jag på en snorkelresa simmade runt och letade fina snäckor och stoppade några i bh:n. De flesta på den båten satt och chillade på båten då iom att vi strax skulle åka. Jag höll i en fin snäcka och blir nypt i fingret. Inser att jag missade herr eremitkräfta som ilsket bad mig släppa hans hus. Lagom till det så nyper ngt mig i BH:n. Jag tjuter högt och får tömma BH:an raskt.. :laugh: 🐚🦀
Jaja, de fick ngt att garva åt iaf allihop.
 
"Vill du inte ha barn för att du tänker att du inte har tillräckligt med ork eller inte är tillräckligt smart? Du borde inte tänka så, du skulle bli en bra mamma." :banghead:
Jag behöver semester.
Fejkade ett samtal så jag slapp svara på frågan. Förstår inte varför hen är så himla besatt över att jag inte vill ha barn. Tur det bara är 10 minuter kvar tills jag kan fly, och att jag får jobba hemifrån i morgon (förhoppningsvis).
😳😳😳 Alltså, jag har barn men blir sjukt provocerad av såna frågor, det är för fan ett fritt val att inte skaffa barn och inte någon jävla norm???? Och vadå inte tillräckligt smart??? Sjukt smart att göra som man själv vill, puckon skaffar barn för att andra vill.
Jävla jubelidiot till människa, snart kommer jag och hälsar på dig och skäller ut människan. ❤❤❤
 
"Vill du inte ha barn för att du tänker att du inte har tillräckligt med ork eller inte är tillräckligt smart? Du borde inte tänka så, du skulle bli en bra mamma." :banghead:
Jag behöver semester.
Fejkade ett samtal så jag slapp svara på frågan. Förstår inte varför hen är så himla besatt över att jag inte vill ha barn. Tur det bara är 10 minuter kvar tills jag kan fly, och att jag får jobba hemifrån i morgon (förhoppningsvis).

Jag brukar svara med korkade saker, vilket fungerar förvånande bra, typ, "Nä jag vill inte ha barn för mina hundar hatar barn och när dom är döda så är jag för gammal" eller "Nä jag vill inte ha barn, jag vill roa mig med saker jag tycker är roligt, och barn är skittråkiga, det är bara att gå på Ikea i en timma för att mina äggledare ska torka ihop och dö av allt barnskrik." alt. "Nej jag kan inte få barn, blev steril på senaste barnbidragsfredagen när jag skulle handla."


Kör samma metod nu när folk frågar om jag kan andas i korsett. "Nä jag är död så jag behöver inte andas." :angel:
 
Min lunch bestod av en varmkorv och en kanelbulle. Kanske inte världens bästa och näringsrika lunch men jag var så himla sugen på varmkorv och kanelbulle 🤷‍♀️

Skulle egentligen gått hem och jobba hemifrån men kollegan som ska avlasta mig är som vanligt systematiskt sjuk i dag. Hoppas hen kommer i morgon för då är det tänkt att jag jobbar hemifrån hela dagen.
Min bestod av kanelbulle och ostbågar, ännu mer näringsrikt!

Min (mycket mogna) ursäkt var att jag är tjurig på vädret :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 111
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp