Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Handlar om en deltagare i BB

D*aniel G*lasman? Mer kallad ”Glas”? Eller finns det fler kloner av honom? 😅

Ok en snabb koll visar att han tydligen är med. Oväntat haha. Jiddrat en del med honom när han var klubbchef på Spyan.
 
Senast ändrad av en moderator:
promenad och hämtning av paket kirrat. Fick dock vansinnigt ont i huvudet så nu har jag tagit naproxen. Är sjukt irriterad över att det inte står någonstans hur många jag får ta max per dag :cautious:
Fick med mig lite blodapelsin hem, blev så himla sugen.
Tror det står 1250 mg per dag som maxdos generellt. Men man får inte ta allt på en gång. Jag har några gånger vid migrän tagit 500 och väntat 6-8 timmar och sen 750 till, eller tvärtom. Fast det är jag det. Du måste fråga din läkare hur mycket du får ta per dag.
 
Häftigt när man märker att ens häst gör saker för en. Går emot det naturliga beteendet när jag själv har hjärtklappning och är rädd men hon bara kommer lite närmare och duttar mulen mot min hand :heart
Hur kan man vara så klok när man inte ens fyllt 3år?
 
Tror det står 1250 mg per dag som maxdos generellt. Men man får inte ta allt på en gång. Jag har några gånger vid migrän tagit 500 och väntat 6-8 timmar och sen 750 till, eller tvärtom. Fast det är jag det. Du måste fråga din läkare hur mycket du får ta per dag.
Tack! Kan ju använda det som en fingervisning i alla fall. :up:
 
Var precis ute och skällde ut en idiot som stått utanför och tutat som en galning i en kvart.
"Men jag väntar på min flickvän, hon kommer ju inte?"
Alltså va? :rofl:

Sedan talade han om för mig att man kan tuta som man vill och det är därför det finns tutor på bilar :meh: Samt skrek åt mig när jag gick (eftersom det ju inte gick att prata med snubben) att han hatade mig :confused: och att han skulle vara glad om jag var död :confused:
Han måste vara väldigt väldigt liten och arg där inne stackarn.
 
Var precis ute och skällde ut en idiot som stått utanför och tutat som en galning i en kvart.
"Men jag väntar på min flickvän, hon kommer ju inte?"
Alltså va? :rofl:

Sedan talade han om för mig att man kan tuta som man vill och det är därför det finns tutor på bilar :meh: Samt skrek åt mig när jag gick (eftersom det ju inte gick att prata med snubben) att han hatade mig :confused: och att han skulle vara glad om jag var död :confused:
Han måste vara väldigt väldigt liten och arg där inne stackarn.

Rubbadheten på ditt jobb verkar sprida sig utanför byggnaden... är det smittsamt månne?! :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 102
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp