Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntliiigen har min mobil kommit. Företaget skickade ju fel först. Men nu är min nya här. Orimligt glad att den spruckna gamlingen höll ihop tills den här kom. Tyvärr verkar det ju ta år och dagar att ladda över alla mina bilder, filmer etc. Sånt där som är ca 3% man egentligen vill spara men inte orkat rensa resten.
Synd att skalet jag snabbköpte var en helt annan färg än jag trott och galet fult. Jag trodde det var lite dusty pink på detaljerna. Det var knallbubbelgumsrosa. Verkligen INTE min kopp te!
 
Nystädat hemma (inkl skrubbat golvet i badrummet - får göra det oftare nu när jag använder så mycket produkter från Lush... Lätt värt det!) och sängkläderna är just nu i torktumlaren. Katterna vill ha mat, och det är väl dags. Sen lär jag fixa matlådor till imorgon och torsdag (på fredag har jag tagit ledigt, woop woop! :up: ).
 
Middag på båten
20200211_173550.webp
 
Hade ingen lust att åka hem så hamnade på jobbet. Tänkte få undan lite så jag kan ta det lugnt imorgon. HUnden min håller ine med hon vill hem till soffan :rofl:
 
Varför är det alltid så att ju fulare och skabbigare man är desto mer utseende-relaterade komplimanger får man? Har nån slags medeltida pottfrisyr efter att jag klippte mig själv lite igår. FEM oberoende personer har helt random gett mig komplimanger för mitt hår. Och det har inte varit "oj jag älskar verkligen medeltida pottfrisyrer, där fick du verkligen till det"- komplimanger.
 
Någon som är bra på att formuelar ihop ett snyggt dokument? Ska skriva en slags garanti för några kunder och vill inte uttrycka mig fel. Någon som är slängd på fackspråk? :D
 
Varför är det alltid så att ju fulare och skabbigare man är desto mer utseende-relaterade komplimanger får man? Har nån slags medeltida pottfrisyr efter att jag klippte mig själv lite igår. FEM oberoende personer har helt random gett mig komplimanger för mitt hår. Och det har inte varit "oj jag älskar verkligen medeltida pottfrisyrer, där fick du verkligen till det"- komplimanger.

Bild tack :D :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 104
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp