Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är superduperjättetrött. Extra kuligt att jag jobbar till 18 idag och därefter ska direkt till stallet. Lär således vara hemma cirkus 19.45 eller så. Tur att det åtminstone finns mat färdig hemma!
 
Viktigt telefonmöte avklarat, pust. Nu ska jag bara fixa en läkartid till om det går. Det är så många på olika mottagningar och kliniker och en del på samma tider så det är ett evigt pusslande.
 
Min chef är en raring förresten :love: mina mörka tankar tänker att chefen tror att jag gör mer än vad jag gör men jag får försöka lita på henne som säger att hon är nöjd med mig.
Och jag ska få göra mera av det som jag tycker är roligt :banana:
Åh vad kul att höra :up: Hoppas det blir bättre nu :bump:
 
Har hittills suttit på händerna för att inte göra något. Nu kryper det i kroppen och den vill springa, cykla, hoppa, dansa. Huvudet vill vara still.
Ska ta en kort promenad och se om jag inte kan bli av med rastlösheten i kroppen. Hämta ett paket från HM. Kanske ska passa på att städa/ damma lite? Det borde vara lagom aktivitet för bomullshjärna som gör ont.
 
Njuter av solen som då och då tittar fram, vart ute en kort sväng till soptunnorna och hämtat en nypa luft och ryggen är på bättringsvägen, sköönt! Dricker lite lunchkaffe och katterna fick precis lite godissticks som de älskar för att fira att vi haft hankatten i två år:heart:love:.
 
Kollar Tunnelbanan. Tänkte göra ett ärende i fredags men det blev inte av så tänkte gå igår men tar det i morgon istället. Seg och deppig. :(
 
Äntligen hemma igen, seminarie kl 8 vilket innebar att jag åkte hemifrån kl 6. Ny lärare igen fjärde på fem seminarier! Bra med kontinuitet eller nått. 🙄
Sen till jobbet 😍 härliga underbara ställe, energipåfylld och lycklig därifrån men fullsmockad i huvudet med information. 🤪
 
Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Men ja... höftprotesen är ur spår. Så väntar på att frakturmottagningen ska hämta. Sedan blir det träff m ortoped och reparation...

Men fy så kämpigt du har det! Hoppas de snabbt kan hjälpa dig med protesen och du kan slippa iaf den smärtan.
 
promenad och hämtning av paket kirrat. Fick dock vansinnigt ont i huvudet så nu har jag tagit naproxen. Är sjukt irriterad över att det inte står någonstans hur många jag får ta max per dag :cautious:
Fick med mig lite blodapelsin hem, blev så himla sugen.
 
Påbörjat projekt sanering av hela huset.

Jag har mängder av kläder. Inte för att jag köper så många utan för att jag har så svårt att slänga. Men nu har jag två fulla kassarmed tröjoroch toppar och en kasse med 8 kjolar som jg inte kunnat ha på måga år och som gick ur mådet för ännu längre sedan. Manglat undan handdukar ur tvätthögen. Känns i alla fall en smula bra. Men det är massor kvar att göra.
Jag är en slarver. Snarast så att jag gett slarvigheten ett ansikte. Men nu är jag lite piggare så jag orkar. Då bllir et bättre. Jag har ju egentlilgen ett jättegulligt hus. men det syns inte.....
 
Kom just hem från jobbet, sitter i bilen - blev så vidrigt trött att jag lätt skulle kunna somna.. Nah, upp till lägenheten och halsa ett stort glas Coca-Cola och så på att städa av hemma så kanske kanske jag hinner klart med det innan min tvättid börjar!
 
Åh vad kul att höra :up: Hoppas det blir bättre nu :bump:
Mina kollegor var lite buttergurkor.
Två av dem hade jobbat fram till elva igår kväll(!! O_o De hade inte behövt vänta tills mötet igår kväll var slut för att möblera om inför idag, de hade lika gärna kunnat komma tidigare idag, kom jag tänka på nu, måste ha varit en del dötid annars) och en annan klagade att han hade bara 15 min rast idag.

Kände lite typ "så går det utan mig" :angel: men jag tror att jag förlåter deras attityder idag, man blir buttergurka av sånt.
Men jag ska hålla lite järnkoll, vägrar fr.o.m nu bli körd med :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 102
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp